gyrotor draait alleen rondjes op grond. stijgt niet meer

• Topicstarter Topicstarter yourih
  • Startdatum Startdatum
Y

yourih

Guest
Hallo,

Mijn gyrotor van silverlit, draait alleen nog maar rondjes op de grond en stijgt niet meer. Hij is helemaal opgeladen. En je hoort dat hij genoeg snelheid heeft. Maar ik zag dat er helemaal achter aan de staart onder de propeller een stokje was afgebroken. En heeft dat ermee te maken dat hij niet meer vliegt?

Wat kan ik eraan doen? Heb hem pas vanaf vrijdag.

Bedankt!

Met Vriendelijke Groeten,
Yourih

ja maar ik heb er toch al mee gevlogen. en het is mijn schuld dat die is afgebroken. niet expres natuurlijk.

Groetjes Youri

Gewoon terug gaan, want dan kijken ze vanzelf wel wat ze eraan kunnen doen. Ik had ook een kapotte helicopter, die was met de neus op de grond gevallen. Dat was ook mijn eigen schuld, maar ze zijn wel een hele week bezig geweest om het op te lossen. Helaas voor mij moest ik zelf een optie verzinnen, omdat de fabriek dat niet als los onderdeel wou leveren. Als je terug gaat, bellen ze wel met de fabriek. Er is dus nog wel hoop. Hopelijk voor jou mag je hem ruilen.

Dat stokje onderaan de staart is gewoon een steuntje omdat die een beetje "tailheavy" is, daar rust ie dus op, heeft helemaal geen invloed op het vlieggedrag.

Well effe op het juiste forum posten hoor, een Gyrotor is een Micro, geen Electro (ook al is het dat eigenlijk wel, maar ja het heeft te maken met de size niet de aandrijving)

Waar heeft het dan mee te maken?

Mijn broer vloog er erg hoog mee en viel ernaa langs de struiken op de grond. maar niet heel erg hard.

Ik weet niet wat kapot is. Mischien dat de hoofdproppeler te geschaafd is?

Groetjes Youri

Back