prop-er
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze kist H 301 Libelle
Ik vind namelijk de spanwijte van plm 2,5 meter wel prettig.
Hoor graag de ervaringen van jullie?
Alvast bedankt.
Thijs
och....mijn ASW22 heeft een tipkoorde van 65mm. Sterker nog, de laatste 35cm van de vleugel is smaller dan 100mm. De wortel is 220mm. Vliegt desalnietemin erg traag en zonder ook maar een spoortje narigheid.Trouwens, al wat een tipkoorde van minder dan 100 mm hoort tot de zorgenkinderen van het rc zweefvliegen.
tismaardatjetweet
och....mijn ASW22 heeft een tipkoorde van 65mm. Sterker nog, de laatste 35cm van de vleugel is smaller dan 100mm. De wortel is 220mm.
Wat denk je dat je kwijt bent aan epoxy en glas etc. voor een oermodel, de mal, en de uiteindelijke romp? Minimaal hetzelfde! Maar ook een hoop meer werk.
Alleen als je er minstens drie gaat maken is het financieel rendabel.
Als je het vlot wil doen, dan koop je één zo'n romp, en maak je daar de mal van (als je er meerdere wilt maken ...). Of dat eerlijk is ...?
Dirk.
Wat denk je dat je kwijt bent aan epoxy en glas etc. voor een oermodel, de mal, en de uiteindelijke romp? Minimaal hetzelfde! Maar ook een hoop meer werk.
Alleen als je er minstens drie gaat maken is het financieel rendabel.
Als je het vlot wil doen, dan koop je één zo'n romp, en maak je daar de mal van (als je er meerdere wilt maken ...). Of dat eerlijk is ...?
Dirk.