h.p.i. e savage truck 548 ervaring?

• Topicstarter Topicstarter srad
  • Startdatum Startdatum
S

srad

Guest
hallo:-D ik ben nieuw hier en ik ben van plan savage truck te kopen.

wat zijn voor en nadelen ervan? wat moet ik erbij kopen?(banden of accu .....)

nadelen.
ZEER VERSLAVEND.
en bij te hoge bochtensnelheid kan de auto omvallen.
voordelen.
lekker stug chassis
gigantische bodemspeling dus de auto kan bijna niet vast komen te zitten (bij normaal gebruik).
bijna onbeperkte keuze in tuningspul
zelfde geldt voor bodies motoren en banden.
maar ik zou wel een auto kopen met dubbele remschijf. die remt gewoon het beste

Als je per se een dubbele schijfrem erbij wilt kopen, koop dan wel de stalen remschijven en niet de kunststof versies, want die zijn zowat even goed/slecht als de standaard remmen.
Mijn inziens is het in de eerste plaats niet direct nodig de remmen aan te passen, zolang je maar een beetje verstand hebt van hoe je de remmen precies moet afstellen. Wat hierbij vaak gebeurd is dat men de standaard stuurservo van de Savage overzet naar de gas/rem-positie en dan een nieuwe, sterkere stuurservo koopt. Op die manier krijgen je remmen extra kracht en je hebt meteen een excuus voor een nieuwe stuurservo. ;)

Maarrehhh; gebruik de zoekfunctie ook maar eens eventjes. Over de Savage zijn hier al tientallen topics gemaakt hoor. ;)

thx voor de antwoorden;)

heb nog een vraagje ? die lader is op 12 V moet je dan op autobatterij laden miss.? of kan je op het net laden (230) moet je dat apart bijkopen?

Je kunt een autoaccu gebruiken, maar het handigst is om een netvoeding van 13,8v te kopen, dat gebruikt zowat 95% van de rijders denk ik.

Je kunt een autoaccu gebruiken, maar het handigst is om een netvoeding van 13,8v te kopen, dat gebruikt zowat 95% van de rijders denk ik.

thx. hoeveel kost zoiets? waar kan je dat verkrijgen? en van hoeveel amp moet je hebben??

Laatst bewerkt door een moderator:
Te koop bij de betere elektronicazaken of grote winkels zoals Conrad.be. Hoeveel zoiets kost is afhankelijk van het merk en de kwaliteit; reken op een 50-75 euro.
Ik heb er zelf eentje van 10 amp voor mijn lader. Dit was ruim voldoende aangezien mijn lader met max. 5 amp kon laden, maar het is altijd wijs een dikke marge aan te rekenen. (Mocht je later bijvoorbeeld een andere, grotere, snellere, betere lader willen kopen.)

Back