Haastnooit's CR01 Unimog

We gaan ons (slowbuild) best doen!!;)

De Mog blijft inderdaad de opbouw houden zoals Haastnooit hem bedacht heeft. Mijn bijdrage aan de "build" is waarschijnlijk het vervaardigen van een interieur. (in PLA) Het aanbrengen van verlichting, totale afwerking, airbrushen en weatheren. Het Chassis zal in beginsel "stock" blijven.

Ik moet er niet aan denken de Mog een andersoortige opbouw te geven. Eeeeecht nie!!!

Zin in hoor:p

Laatst bewerkt:
Ik kan het geloven dat je er zin in hebt. :)

moest ik het budget gehad hebben en moest haastnooit niet zover gewoond hebben zou ik het ook nog overwogen hebben om hem aan te schaffen. Al was het maar voor het uitzonderlijk mooie bodywerk. :)

Na een al eerder op verzoek uitgestelde overdracht gaat de verkoop aan RCW niet door. Prive omstandigheden maken het hem niet mogelijk de Mog over te nemen.

Ik ga er even over nadenken wat nu te doen met de CR01 ....

Zow volgende week word ik de nieuwe eigenaar van deze onwijs gave Unimog, ik ga dus de voorgang van de Mog hier ook gewoon verder plaatsen, dit i.o.m. topicstarter.

Haastnooit: Wat een enorm mooi project zeg... Ben net nieuw op dit forum en het het verslag ademloos gelezen... Respect hoor!! Super ook dat de Unimog afgemaakt gaat worden. Gefeliciteerd Ghossie.. Je hebt net als Haastnooit een aantal mooie projecten lopen (nou je...rijden eigenlijk)

Succes!! En ga het zeker volgen.

Olalala,
Als Ghossie de Mog gaat afbouwen wordt dat zekers weten een prachtig model. :)

ik kijk er al naar uit. =)

Het meeste en mooiste is al gemaakt door Ronald, voor mij is het eigenlijk alleen zorgen dat alles kleur krijgt en dan zorgen dat hij een mooie plek op de plank krijgt.

Zow Ronald je kan er nog één daggie van genieten en dan gaat de "MOG" naar mogland, hier in t dorp hebben ze redelijk wat van die dingen omdat hier een vriendenclub zit met die dingen, daar ga ik dus ook even het kleurnummer halen zodat er een echte mogkleur opkomt.
406cab20013.jpg

Dit moet de kleur worden, de velgen blijven zwart echter de ring ga ik rood maken om het mooi af te laten steken. Ik zal maar niet verder ingaan op de details, straks wil hij hem niet meer missen :rolleyes:.

Zow, strakkies onderweg naar Alkmaar om de Mog te gaan halen, vanaf morgenvroeg dus frisse Pics van de "Mog" vanuut Drenthe :D.

Back