Hacker A-40-8L 8-pole motor?

Hacker A40-8L-8-Pole motor (1300kv)

Wie weet waar ik deze motor kan krijgen. In Amerika vliegen ze volop met deze motor in hun Mikado's 500, maar ik kan hem nergens vinden.

Ook op het internet kan ik geen buitenlandse webshop vinden die gewoon naar Nederland versturen en waar je via Pay-Pall of Visa kan betalen.

Wie o wie weet een adres?

gr. Kevin

Besteld!

Ik heb er net 1 besteld bij esprit-model!

In Amerika vliegen ze volop met deze motoren in de logo 500 3D met 55cm bladen. Schijnt het erg goed te doen, ben benieuwd. Moet wel zeggen dat ze daar met name op 6S vliegen en ik op 5S, maar we zien het vanzelf.

Ik ben ook nog steeds erg tevreden over mijn Hacker X-55-SB-PRO regelaar. Er zit een hele goede govenor mode in. En ook de interne BEC is goed, deze werkt dus ook goed op 5S.

Gisteren dacht ik even dat hij enregelmatigheden vertoonde maar dat bleek toch aan mijzelf te liggen. (Trottle hold switch stond niet goed, bleek achteraf)

Ik moet zeggen dat de Century 600A plus motor die er nu net op zit erg goed presteerd. Vermogen zat en zo veel reserve over dat de motor nauwelijks warm word.

Ik overweeg ook nog steeds een Century Swift 16 aan te schaffen. Deze kost compleet slechts 180 dollar en schijn heel goed in elkaar te zitten. Daar kan de Century motor dan mooi op draaien

gr. kevin

Back