Hacker a60-24s lijkt sync te verliezen bij volle accu

Ik heb het volgende probleempje. Ik het een a60-24s met jeti 90 regelaar. Mijn timing staat op 25. Als ik net vers geladen lipo's heb. En ik geef ineens volgas dan toert de motor even op mar bokt dan meteen weer terug en lijkt dannvast te slaan. Als dit bij volle accu's de eerste minuut even met beleid doe, dan kan ik laterin de vlucht wel weer van idle naar volgas gaan in een ruk. Throttle delay is 1s. Iemand enig idee wat dit kan zij. Doet die alleen bij volle 10s accu. Is de eerste top er af is het prima.

in dat zelfde draadje staat dat ze met de 99 geen probleem hadden.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Maar eerst even de rest checken, voor overhaastig iets anders te kopen :-)

Wat voor prop gebruik je
size, type en merk.

Kun je de stroom meten ?

Bart,

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik geruik een xoar 22x10. Hacker raadde me deze ook aan. Ik trek 73 amp en ook dit was geen probleem volgens hacker. Ik zit nu naar een ice 80 hv te kijken. Zoundeze zwaar genoeg zijn voor de 23 amp die ik pak?

Die CC HV80 kan continue 80A leveren zal dus echt geen probleem hebben met de 73A, ook zal die een rappe acceleratie aan moeten kunnen

Bart,

Ik heb exact het zelfde probleem gehad met een A60-24M en de Jeti 99 regelaar. Ook een kleinere prop gaf dezelfde problemen bij een vers geladen 10S pack. Diverse timings instellingen etc in de regelaar geprobeerd, maar dit hielp niets(ja de throttle delay naar 3,5 sec. zetten.........).

Zelf heb ik niet eens gevlogen met de Jeti regelaar en ben overgestapt op een CC 85HV. Dit werkt perfect ook met een grotere prop. Voor mij geen Jeti meer(iemand nog een nieuwe Jeti 99 regelaar met Jetibox kopen?).

Laatst bewerkt:
Back