hacker Style Brushless Outrunner 20-50S

Helaas heb ik er geen liggen voor jou, ik gebruik ze zelf echter wel in een quad, en ben daarbij benieuwd in wat voor een quad jij ze gaat gebruiken?

Gr. Remie

Dan kan je mooi wat vraagtekens voor me invullen ;)

Wat weegt die van jou ?

Welke lipo gebruik je ? zat zelf te denken aan 3S 1000mah

Welke regelaars gebruik je?

Wat zijn de vliegtijden?

Thanks, Mario

Helaas heb ik er geen liggen voor jou, ik gebruik ze zelf echter wel in een quad, en ben daarbij benieuwd in wat voor een quad jij ze gaat gebruiken?

Gr. Remie

Die van mij weegt eigenlijk te veel, namelijk 516gram, dit komt mede door het aluminium wat ik heb gebruikt, ik denk dat het met een ander frame wel 100 tot 150 gram lichter kan.
Tijdens het vliegen heb ik echter geen last van het teveel aan gewicht, maar dat kan ook komen omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb;) .

Als accu gebruik ik een 3s 1000mah lipo, hier vlieg ik ongeveer 8 minuten mee.
De esc's die ik gebruik zijn de turnigy 10A plush, deze zijn hetzelfde als de hobbywing pentuim 10A esc's.

Ik had gisteren Keda China rechtstreeks aangeschreven en net een bericht binnen dat ik ze bij hun kan kopen, meteen 5 stuks besteld :D

Even een vraagje, ik sta op het punt om 4 nieuwe 20-50s motoren te bestellen bij Keda, en ik vroeg mij af of je nog last heb gehad van de Douane?

Gr. Remie

@Holco, Het is inderdaad geen garantie, maar het geeft wel hoop ;)

@lauterbacher
Bedankt voor het aanbod, maar helaas zijn deze motoren te zwaar voor het geen waar ik ze voor wil gebruiken.

Gr. Remie

Back