Had er iemand een bommetje gevraagd? De V 1 in EDF-formaat.

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
De V1 is in nederland ook al eens getekend en groten deels gebouwd.
Helaas het forum waar de foto's op staan ligt plat dus daar kan ik je niet naar toe verwijzen.

Maar Theo Coenen heeft toen dat model gebouwd, misschien dat hij nog een foto heeft die hij kan posten.

groeten Paul

P.S. Het was een V-1 voor een minifan

normal_v1-1.JPG

Ik heb er ook ooit een gebouwd als raket model.

Maar ik denk dat wanneer je twee neuskegels aan elkaar plakt met een buis er tussen je een heel eind komt.
In het model dat ik had daar zat de motor in het romp gedeelte.

Erg gaaf. Moet je niet in de buurt van n bejaarde tehuis gaan vliegen denk ik, dan krijgen dr geheid n paar n hartverzakking. ;)

hmm.. volgens my vind alex dit wel iets voor zijn coxje.. :D

Ik zie overigens gelijkenis als ik hem van bovenaf bekijk met de serval.. misschien een leuke vervanging voor de serval.. wie bouwt er mee.. :D

Peter

Hoe het vliegt durf ik niet te zeggen. Maar de spanwijdte kun je niet schaal overnemen. Want die heeft dan te weinig oppervlakte. Of je moet hem wel HEEL licht houden. Maar zelfs met lipo's dan moet je nog uitkijken me het uiteindelijke gewicht

groeten Paul

je hoef ook niet te stunten met dat ding natuurlijk.. gewoon een easy star opzoeken bij de club.. mikken.. beetje bijsturen.. bingo! :D

Peter

Bij ons (Deest) zijn twee V1's neergestort, één op het nonnenklooster en één op een boerderij 200 meter verderop, beiden midden in het dorp. Sinds die tijd lekte de kelder bij mijn grootouders als het water in de Waal hoog stond.

Back