HAI 2

hopelijk duurt het nu niet lang meer om de tekening hier te plaatsen.
vandaag is de FMT toegekomen met het 2e deel erin
dit is het plan met al de ribben

hallo simen,

wel in gent zijn er enkele copyshops die de plannen kunnen copieren of inscannen en op cd of usb zetten.... zo kun je ze digitaal hebben. en als ze goe gescand zijn kan dat omgezet worden in autocadfile en kunnen we gaan cnc'en

groeten

eclipse86 zei:
hallo simen,

wel in gent zijn er enkele copyshops die de plannen kunnen copieren of inscannen en op cd of usb zetten.... zo kun je ze digitaal hebben. en als ze goe gescand zijn kan dat omgezet worden in autocadfile en kunnen we gaan cnc'en

groeten

En dan kunnen we een setje ribbekes aan Classicracer verkopen!!!! :mrgreen:

Groeten,

Classicracer

Weet iemand hoeveel v-stelling de vleugel heeft, staat dit toevallig in de FMT bladen.
Ik heb alleen de tekeningen, en daar kan ik het niet op vinden.
Ik wil de vleugel uit een deel maken en moet wel weten wat de v-stelling is voordat ik alles aan elkaar lijn.

Hans

damjaco zei:
Weet iemand hoeveel v-stelling de vleugel heeft, staat dit toevallig in de FMT bladen.
Ik heb alleen de tekeningen, en daar kan ik het niet op vinden.
Ik wil de vleugel uit een deel maken en moet wel weten wat de v-stelling is voordat ik alles aan elkaar lijn.

Hans

Hallo Hans

De vleugel word op de kop gelegt bij het inbouwen van de buisjes voor de rondstaal.
Bovenkant is recht, onderkant krijgt een lichte v-stelling door de inbouw op de kop.

mvg Johan

Klaar om er folie op aan te brengen.
Ruwbouw gewicht 500 gram.
hai2.JPG

Hans

Vanmorgen de Hai2 ingevlogen, de Hai2 vliegt zeker zo goed als de Hai alleen een stuk rustiger(zelfs met veel wind).
Wat ook fijn is de mogelijkheid om de extra kleppen te gebruiken, spoiler voor de start en als je te snel binnenkomt de flaps.
Mijn model vliegklaar 1320 gram.
Motor Mega 600/30/5 met graupner 13x7 klapprop.
Cellen 8 x 1950 Faup.
4 x graupner 2081 servo's.
Zeker weer een leuke model waar ik veel plezier aan zal beleven.
26.JPG

Groeten Hans

Back