Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt Hans de vleugel is uit een deel gemaakt, en al getest of het sterk genoeg was.
Vanaf hoogte aangedoken en voorbij laten fuiten, zoals bij Hai1 is ook bij de Hai2 dit geen probleem.
Ik gebruik de spoilerflap (Flap up) bij het zelf gooien zodat de Hai2 behoorlijk omhoog wil klimmen.
De tweede Hai2 is ruwbouw klaar en gemaakt met een deelbare vleugel zoals in de FMT beschreven.
Het gewicht van deze Hai2 is ruwbouw 690 gram, dus 190 gram zwaarder als de Hai2 met een vleugel uit een stuk.
hoe is het vlieggedrag van jouw HAI2?
Mijn ruwbouw is klaar en het totaal gewicht komt ook uit rond de 1470 gr. met 8 x NiMh 3600 mAh. Met 3S1P kom ik op ca 1280 gr.
Ben benieuwd..
van het weekend de maiden gevlogen met de HAI2. wat een stabiele vlieger is dit. Mooi vliegbeeld, nog even de programmering aanpassing voor de vliegfases en de landing.
hi , heeft er iemand soms het pdf plan van de HAI-2 , zo ja zou ik het dan eens mogen kopiëren , in ruil daarvoor heb ik de hammer hai op pdf alvast bedankt;
Weer iemand toevallig de plaats van het zwaartepunt?
Ik heb ook ergens gelezen van 18,5 cm vanaf de voorzijde vleugel echter ik kan dit niet meer vinden.