Hai Nurflugel

Ooit in de fmt gezien... helaas niet mijn fmt..

Wie heeft er de tekening van de Hai, nurflugel electrozwever?

jugend_hai_32.JPG

Clubgenoot en forumlid Arjan van Werde heeft er een.
Dat ding vliegt 'verrekkes' goed. :D

Stuur hem een berichtje zou ik zeggen...

Groeten van Frank

Ik heb er ook eentje gebouwd en ik moet zeggen dat het een hartstikke leuk ding is. Ik heb er een MEGA borsteloos motor in, je kan er zelf goed mee termiek vliegen en ook gewoon dollen en laag vliegen.
Kijk op mijn Web hier onder.

Groetjes, Hans.

Yo Monkey..... 8)

Ziet er gelikt uit.......

Persoonlijk ben ik meer van "het transparante", maar dit mag er ook wel wezen.
Ben ook wel een klein beetje boel benieuwd naar je ervaring wat het vlieggedrag aan gaat....

gr Gert

even een tip maak nooit knikken in stuurstangen, en zeker geen haakse knikken.
Hierdoor krijg je veel speling.

Mooi gebouwd Tim....

Inderdaad een geweldige kist om (mee) te vliegen 8)

Vanmiddag nog enkele vluchtjes gemaakt...Ben echter wel benieuwd hoe De HAI zich gedraagd met thermiek, ik denk dat de vliegduur enorm zal toenemen. ( nu met 1 acculading ~ KAN-1050 ~ makkelijk 12 minuten )

gr Gert

Gert, heb je ook nog een afbeelding van jouw kist? Ben benieuwd hoe de kleuren van jouw zijn geworden,

Hans.

Hallo Hans.....

Sorry, maar ik heb nog geen buitenfoto's van mijn HAI...wel deze slaapkamerkiekjes... :wink:

afb14492.jpg

afb14493.jpg

Ik dacht zelf dat het wel een mooie kleur-combi was...

Zoals gezegd heb ik er vanmiddag nog mee gevlogen, en hij was tegen de grijze achtergrond goed te zien. Zelfs op grote hoogte....

gr Gert

Ziet er goed uit Gert, het was overbodig geweest want achteraf had je de foto's mij al toe gestuurd ik was het glad vergeten sorry.
Dat krijg je als je de 50tig bent gapasseerd!
Hans.

Goh en ik maar denken dat ik de enigste was met een Hai in nederland.
Ik had hem in 2003 gebouwd om een leuk kistje te hebben voor op vakantie in Griekenland, nadien er ook hier nog veel mee gevlogen.
Ik ben de enigste op de club met een Hai, er hebben zo'n 10 man een Willow gebouwd, als een gezamelijk bouwproject.
In mijn Hai zit een 480 met 8 Kan cellen, hier nog wat foto's.

hai2.jpg

hai1.jpg

Hallo Robin......

ziet er ook wel mooi uit...... :wink:

Vraagje...Merk je veel verschil tussen een speed 400 en 480 ?

Ik had er zelf een 400 in zitten met 8 cellen, en al redelijk wat uren gemaakt. Nu zit er een borsteloosje in ( typhoon micro 6/20) Deze moet z'n eerste vlucht nog maken !

gr Gert

Ik heb een tijd geleden de willow gebouwd. Een tijdje later stond toen de Hai in de FMT en beschouwde dit als het bijna tweelingbroertje van de Willow.
Is het ook qua vlieggedrag bijna het tweelingbroertje of zit er duidelijk verschil in?

Back