HAI2 tekeningen gezocht

• Topicstarter Topicstarter god of the sky
  • Startdatum Startdatum
G

god of the sky

Guest
hallo, ik las hier op het forum het bouwverslag van iemand die de HAI2 aan het bouwen is. Ik wil deze nu ook gaan bouwen (de kleine versie graag). Weet er hier iemand die tekeningen te vinden op het internet ?

Of iemand die de tekeningen thuis heeft liggen en die de tekeningen voor een kleine vergoeding naar mij op zou willen sturen.

groeten, tim houmes

oh THNX !!!, van de bouwer moet ik het hebben ;)
Ik heb wel gezocht via google maar ik heb nog niet echt goede sites gevonden

groeten, tim houmes

is 2 FMT een term ? of wat betekend het, ik ben nog niet zo heel erg lang bezig met RC vliegtuigen.

groeten, tim houmes

2 FMT betekent FMT van Februarie en die van Maart :wink:

Doen ze vaak over 2 of 3 maanden , je moet ze dan alle kopen om de vlieger te kunnen bouwen :lol:

Tim heeft de Hai (1) plan gezocht.

Mvg Johan

oke, ik heb besloten om de HAI niet te gaan bouwen. Want het zou mijn eerste zelfbouw vliegtuig worden. Nu heb ik gekozen voor de Speedster 400
ik denk dat de speedster 400 gewoon wat makkelijker is. Ik wil er een electro motor inzetten, watvoor een is bij mij nog niet bekend

Speedster-400 is voor Speed 400 motoren gedacht. :wink:

Als je al kan vliegen is het een leuk snel kistje.

Als je nog niet kan vliegen is hij niet geschikt. :cry:

Ook is hij niet makkelijker te bouwen voor een beginner omdat hij niet goed vliegt als er iets scheef is.

Het is een speed model. 8)

Mvg Johan

ow :(

weten jullie dan mischien nog een mooi beginners model ? het liefst een beetje sportief model. met een grote kist maar kleine vleugels. Het mag wel een beetje een moeilijk model zijn hoor want ik zit al +/- 5 jaar op een raketten vereniging en daar heb ik toch wel al wat ervaring mee opgebouwd in de modelbouw, ook heb ik al wat plastice modellen gebouwd van plastic (maar vliegtuigen is iets heel anders hoor ;))
als jullie begrijpen wat ik bedoel :lol:

400 klasse telemaster. Is met wat zoekwerk op het net wel te vinden, anders heb ik daar ergens het bestand van. Is wel een autocad file.

Kijk anders eens op de site van profili2.com. Daar staan ook wel wat geschikte modellen.

Frank.

hoi op deze site staat ook een leuke model: :www.flymodels.co.uk/ moet je even bij plans kijken en dan dat rood en gele model.
Volgens mij moet dit niet een te moeilijk vliegtuig zijn om te bouwen hier op het forum is er ook een topic over weet alleen niet hoe die heet. :(

god of the sky zei:
hallo, ik las hier op het forum het bouwverslag van iemand die de HAI2 aan het bouwen is. Ik wil deze nu ook gaan bouwen (de kleine versie graag). Weet er hier iemand die tekeningen te vinden op het internet ?

Of iemand die de tekeningen thuis heeft liggen en die de tekeningen voor een kleine vergoeding naar mij op zou willen sturen.

groeten, tim houmes

Hier gaat het over de hai (eerste versie) :lol:

Tekening Hai 2 staat (nog) niet online. :oops:

Mvg Johan

Back