Hallo allemaal

• Topicstarter Topicstarter BartvanderLinden
  • Startdatum Startdatum
B

BartvanderLinden

Guest
Hallo modelbouwers,

Ik ben Bart, oudere broer van Chris die hier ook rond zwerft, en ben momenteel mijn eerste schip aan het afronden, de Mississippi van Artesania.

Het volgende schip is onderweg en aangezien ik daar heel wat advies en hulp bij nodig zal hebben toch hier maar even voorstellen ipv alleen lezen :)

Ik kan ook nergens een bouwverslag vinden van de Amphion van Corel, dus ik heb duidelijk niet het populairste bootje uitgezocht wat er te verkrijgen was.

groeten Bart

Hallo Bart.
Ik wist hier al van, je hebt i.i.g. al de nodige documentatie;)
De Amphion van Corel, een mooi model hoor, en inderdaad die hebben we nog niet gezien hier.
Ach, je weet het van Chris; stel je vragen, en er is altijd wel iemand die je verder helpt.

Welkom Bart.
Inderdaad geen "gewoon" scheepje:

corel_amphion.jpg

Veel succes ermee, en met je vragen kan je hier wel terecht. Het devies bij twijfel is: eerst vragen, dan doen!!

Groet,

Ad Bakker

Ook namens mij welkom. Het schip heb ik ook nog niet eerder gezien. Het heeft wel wat weg van de Dolphyn (ook van Corel). Voor je vragen zijn vast wel antwoorden te vinden :)

Groeten,

Erik

Namens mij ook van harte welkom, en succes met de bouw van je schip!

Bart,
mooi te zien dat het modelbouwen bij jullie in de genen lijkt te zitten ;).
Mijn eerste reactie bij het zien van de Amphion was: "hé, lijkt wel de Dolphyn van Erik", maar dit heeft hij blijkbaar ook al opgemerkt :D. In elk geval een heel mooi scheepje. Ik kijk uit naar het verslag.
Veel plezier en succes met de bouw.
Grt
Diederik

Bedankt allemaal,

Creatief bezig zijn zit idd in de familie ja

en even snel toch een paar foto's van de Mississippi die bijna klaar is....

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom hier Bart en als ik zo naar de Mississippi kijk gaat het wel goed komen en zit het bouwen je i.d.d. in het bloed.

Welkom Bart!

De Mississippi ziet er mooi uit!
Ik ben benieuwd naar je verslag binnenkort!

Back