Hallo ik ben nieuw

Discussie in 'Foto-Album' gestart door hendrik123321, 25 okt 2015.

  1. hendrik123321

    hendrik123321

    Lid geworden:
    25 okt 2015
    Berichten:
    1
    Locatie:
    nederland
    Hallo ik ben hendrik ik ben 14 jaar en ik kom uit Friesland. Ik ben begonnen met modelbouw toen ik een paar oude foto's zag van een woudhuisje wat voorheen op onze woonplaats stond. Ik heb er veel over geleerd bij het museum en het was best bijzonder, dus dacht ik het eens na te maken. Met de foto,s en de woudhuisjes in het museum ben ik begonnen het na te bouwen, bij de dakpannen bleef ik haken maar gelukkig vond ik een handige tip om ze van karton te maken. Het nabouwen van ons oude huisje vond ik leuker dan gedacht en ik wil ook nog wel wat andere huisjes en boerderijtjes gaan maken. Ik ben een beginner dus ik zal dan mischien ook veel vragen gaan stellen, hier wat foto,s van wat ik heb gemaakt[​IMG]
    https://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipPPlgZ-Ugu1dDH9jTVOkQ6E8K27Pq3cQ0Pia-f0?hl=nl
     
  2. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Helaas is de foto niet te zien. Je hebt ons echter wel nieuwsgierig gemaakt, dus graag een zichtbare foto.
     
  3. Bert V

    Bert V verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 apr 2009
    Berichten:
    1.198
    Locatie:
    Steenbergen
    Ik denk dat Hendrik een vaker voorkomende beginnersfout maakt en zijn geplaatste foto nog niet op publiekelijk staat(?) en de bijgevoegde link lijkt of is een inlogaccount.
    Dus Hendrik, als je wilt moet je even het boeltje nakijken, proberen het correct te plaatsen en voor de rest welkom op het forum.
     

Deel Deze Pagina