hallo ik ben op zoek naar iemand uit utrecht

• Topicstarter Topicstarter thijs22
  • Startdatum Startdatum
T

thijs22

Guest
goede dag ik heb net 2 weeken een lama v3 .

en ik zouw graag wat tips willen krijgen hoe zo ik hem niet recht om hoog krijg me hellie. op de pc lukt het me wel zeg maar ik weet niet ov er iemand uit utrecht hier op het forum is die mij wat wilt bij brengen en noem maar op de basis dingen zo dat ik hem recht om hoog kan krijgen

al vast be dankt

vr groeten thijs22

veel oefenen :D,

begin eenst eens met een cirkel op de grond, hou de staart naar je toe en stijg op kom je buiten je cirkel, neer zetten en weer proberen wanneer je je heli in de cirkel kunt houden ( dus ook recht omhoog kunt), ga je met de neus van de heli naar je toe proberen op te stijgen, succes

veel oefenen :D,

begin eenst eens met een cirkel op de grond, hou de staart naar je toe en stijg op kom je buiten je cirkel, neer zetten en weer proberen wanneer je je heli in de cirkel kunt houden ( dus ook recht omhoog kunt), ga je met de neus van de heli naar je toe proberen op te stijgen, succes

oke kan het te makken hebben dat ik hem te laag bij de gront houw dat ik in het be gin meer gas moed geven ?

en kom jij zelf ok uit utrecht of dat niet ik zouw wel is bij een klup willen kijkken maar kan er niet een in utrecht vinden tot nu toe maar ga zo weer even veder zoekken gr thijs

oke kan het te makken hebben dat ik hem te laag bij de gront houw dat ik in het be gin meer gas moed geven ?

Dat probleem had ik ook met de Lama#4 Je moet toch durven om meer gas te geven, hoger is stabieler (bij mij dan). Trimmers goed afstellen is ook een vereiste.
Ik kan recht omhoog opstijgen, maar als de accu leeg raakt begint de staart te draaien, ik moet dan "tegensturen" om stil te hangen.

Succes!

Dat probleem had ik ook met de Lama#4 Je moet toch durven om meer gas te geven, hoger is stabieler (bij mij dan). Trimmers goed afstellen is ook een vereiste.
Ik kan recht omhoog opstijgen, maar als de accu leeg raakt begint de staart te draaien, ik moet dan "tegensturen" om stil te hangen.

Succes!

ey raymond dat klopt wat je zegt als je meer gas geeft zo dat hij hoger komt blijft hij beter hangen ja op een plek aleen bij mij is het te klijn om het bine te doen heb het net op straat ge daan en ging aardig kon hem al ee npaar keer goed landen op straat aleen met wind is het nix dan gaat hij er van door zeg maar haha maar ik heb nu al minder broke ge maakt in een accu vlucht als voor heen hahaha grapig gaa nu me a blade ver vangen en dan weer veder vliegen eerst accu op laden moed er nog 2 bij koppen is wel hanig haha gr thijs

owja kom je ok uit utrecht

Met een coaxiale heli kun je eigenlijk alleen fatsoenlijk buiten vliegen als het windstil is, anders is het vragen om crashes ;)
Ik ben begonnen met hooveren en later pas met rondjes vliegen in de kamer, dat kan prima binnen met een Coaxiale heli (of de kamer moet héél erg klein zijn)

Met een coaxiale heli kun je eigenlijk alleen fatsoenlijk buiten vliegen als het windstil is, anders is het vragen om crashes ;)
Ik ben begonnen met hooveren en later pas met rondjes vliegen in de kamer, dat kan prima binnen met een Coaxiale heli (of de kamer moet héél erg klein zijn)

ja mijn kamer is daar te klijn voor ik woon ok maar in een apartement haha in utrecht dus ja niet echt de ruimte maar ga het lekker in het bedrijfspand van me vader doen ik heb daar zat ruimt als het waait maar ging best goed vond ik gr thijs

Back