hallo ik heb een vraag

• Topicstarter Topicstarter Msajmt
  • Startdatum Startdatum
M

Msajmt

Guest
hallo ik ben nieuw hier en weet eingelijk niet of ik goed zit maar toch

ik wil graag beginnen met modelbouwen maar nu zoek ik eingelijk dat ik elke maand een aantal delen thuis gestuurdt krijg (ik weet dat het duurder is).
mar nu kan ik op het i-net geen goeie sites vinden misschien dat ik via deze weg een paar tips kan krijgen waar ik moet zoeken

alvast dank en groetjes Dennis (Msajmt)

Je zult toch wat meer info moeten geven. Hier kan niemand wat mee.
Wat voor modelbouw wil je gaan doen? En wat bedoel je precies met elke maand onderdelen thuis gestuurd krijgen? Een soort tijdschrift abbonoment, maar dan voor modelbouw?

geef idd wat meer informatie,
denk dat het zeker veel duurder uitkomt als je elke maand iets moet bestellen.
op den duur wordt je zo enthousiast dat je toch alles snel wilt hebben en lekker wilt rijden of vliegen of varen.

Deagostini had toch ook zoiets? Kreeg je iedere 2 weken een blad thuisgesturud en daar zat dan een onderdeel in van een brandstof auto. De kwaliteit van het materiaal liet overigens zwaar te wensen over, maar wat wil je voor die prijs. Idee was leuk bedacht een heeft ze ook veel opgeleverd volgens mij. Persoonlijk heb ik niet het geduld om te wachten iedere 2 weken voor 1 onderdeel. Wordt al ongeduldig als een bestelling uit Hong Kong langer dan een week duurt.. ;-)

Back