Dat meen ik ook begrepen te hebben. Maar mocht het niet zo zijn ook geen probleem.. Mij gaat het erom dat ik geen brokken kan maken omdat ik al jaren vaar met dezelfde handgrepen. Door opeens achteruit te kunnen varen heb ik al menige confrontatie kunnen vermijden. En dit aangeleerde gedrag raak je niet zo een twee drie kwijt. Mocht ik toch nog anders willen gaan varen kan ik de zender eventueel anders instellen. Een met de regelaar en een zonder de regelaar. Er kunnen geloof ik 16 verschillende types geprogrammeerd worden.
Het (kleppen)pakketje is besteld en zal eerdaags wel in de brievenbus liggen. Nu is printjes solderen niet mijn sterkste kant. Gelukkig ken ik iemand die daar heel goed in is. Ga goed kijken hoe hij het doet zodat ik het volgende keer hopelijk ook zelf kan doen.
Het (kleppen)pakketje is besteld en zal eerdaags wel in de brievenbus liggen. Nu is printjes solderen niet mijn sterkste kant. Gelukkig ken ik iemand die daar heel goed in is. Ga goed kijken hoe hij het doet zodat ik het volgende keer hopelijk ook zelf kan doen.