Han Witteveen en Theo Coenen...

... hebben een plaatsje gekregen op bladzijde 51 van Quiet &E lectric Flight International.

Het april-nummer heeft een bijdrage over Aspach 2005.

Foto's van de Lapidar en de Pushy-Galore.

Knap mensen.

:proost:

Hoi rafgol

He dat is leuk, gelijk maar een mailtje gestuurd voor een uitgave,
Dat is de tweede keer dat ik er insta.

Moet toch wel alles verzamelen van 1 dag Aspach.
En ook al op de dvd van Aspach.

En het heen en weer project heeft ook al intersse uit het buitenland.
Oeps wordt ik toch nog wereldberoemd.

Han. Ps kun je er even een scan vanmaken.

Hoi Ron.

Zal vanavond het artiekel wat jij bedoeld wel online zetten.
Scan hem wel in.

Han.

Ik heb via www.traplet.com een jaarabonnement genomen...

hier kan je een overzicht zien.

https://sslrelay.com/s84068217.onea...light+International+-+Latest+Issue+=28QEFI=29

Dus voor 5.5 euro per nummer; ik betaal in de krantenshop (op 15 km rijden van thuis overigens) 9 euro per nummer.

Ik dacht dat het 12 voor de prijs van 10 is bovendien, met een jaarabonnement.

https://sslrelay.com/s84068217.onea...nid=15442b0edd2429e/shopdata/index.shopscript

Visakaartje erbij en na 2 weken had ik het eerste nummer in de brievenbus.

Ik zal straks, wanneer ik thuiskom "proberen" de pagina in te scannen, en te uploaden. Eerst nog de nacht doorwerken. Slaap jullie maar rustig verder... :wink:

Echter weinig inhoud verder, bij de foto van de Lapidar staat zelfs niks meer dan "they came in all shapes". Gelukkig dat ik het toestel onmiddellijk herkende van op dit zo grote forum, was wel even zoeken om tot bij Han te geraken...

Ik heb de foto even gemaild naar de betreffende personen, ik slaag er niet in een deftige foto te uploaden.

Theo of Han, kunnen jullie dit misschien even doen, dan kan iedereen meegluren. :lol:

Aspach is "de grootste" electromeeting van Europa. Als publiek is het prachtig om te zien wat er allemaal al mogelijk is met electro. Als demopiloot is het soms heel erg vervelend als je in de rij moet staan om enkele minuten te kunnen vliegen. Doordat het afgelopen jaar het weer niet echt serieus meewerkte waren vele demo piloten te bang om met hun dure modellen te vliegen. Hierdoor konden vele anderen meer vliegen.

Toch mooi he in dat blad, mijn kleine modelletje naast al die grote bakken.

Helaas was mijn pushy-galore niet het kleinste aanwezige rc-model, dat was mijn x-bipe, alleen waaide het te hard voor die x-bipe om leuk te kunnen vliegen.

Back