handige tip: Leading Edges on cores - An easier way

spul werkt echt geweldig :D (ik meld het nog maar een keer)
ik kreeg die kevlar-weefsel met geen mogelijkheid door (netjes) en met die tape er op (met papier dr nog aan) gign het al veel beter, toen ik eindelijk de goede vorm had, papiertje dr af, en opplakken als een sticker :D (en dan nog met epoxy dr in wrijven..)

Samen met Roel, een collega modelvlieger, ben ik van plan om een tweede inkoop actie van deze rollen tape te organiseren.
Zijn er nog meer mensen geinteresseerd in een rolletje van deze tape? Laat het dan even weten via dit draadje of per PB.

Greetz,
Jurgen

maaskie zei:
Samen met Roel, een collega modelvlieger, ben ik van plan om een tweede inkoop actie van deze rollen tape te organiseren.
Zijn er nog meer mensen geinteresseerd in een rolletje van deze tape? Laat het dan even weten via dit draadje of per PB.

Greetz,
Jurgen

Ik doe mee voor 5 rollen.

Loet

Hoi,

van Pritt hebben ze een smalle tape die normaal in een dispenser gebruikt wordt. Ze hebben een permanente en niet-permanente versie. Het is echt alleen de kleeflaag, en flinterdun. Als je de dispenser openmaakt, zit er een rolletje in, die je dan met de hand verder kan gebruiken. Let wel op dat de kleeflaag heel dun en kwetsbaar is.
Pritt

De tape is smal (ca 5 mm). Eenvoudig op de randen van de strook aanbrengen. De ruimte tussen de stroken laat je onbeplakt. Daar kan de epoxy dan mooi z'n werk doen om verlijming met de kern te bewerkstelligen.

ciao
Allard

Ha Allard!

Dergelijke tape vond ik ook ooit bij de vliegerwinkel in Nijmegen.
Toen gebruikte ik het om verschillende panelen stof eerst aan elkaar te tapen alvorens het met de naaimachine te bewerken.
Prima spul!
Alleen dat zat op een grotere rol (ong. 20 cm diameter) dan die van Pritt, misschien nog eens kijken of ze het nog hebben.
Ik kan me voorstellen dat merkloos en een grotere rol ook een voordeliger prijs betekend....

Groeten,

Erik

Dat spul voor vliegers heb ik ook liggen. Best aardig spul. Toch plakt het een stuk minder en is het iets dikker...

Heb het tape tot nu toe alleen voor kleine dingetjes gebruikt, nog niet geglasvezeld... Werkt wel ideaal om zogenaamd zelfklevend klitteband wat zo weer van het depron af viel toch erop te plakken :). zit muurvast nu!
Dat 1e stuk met éénzijdig plak heb ik trouwens als scharniertape gebruikt :).

@ Allard:
Staat genoteerd!

@Btje:
De rollen gaan 7 euro per stuk kosten. Dit is exculsief eventuele verzendkosten. Als ik de tape naar mensen op moet sturen, dan komen er bij die 7 euro dus nog verzendkosten bij.

Ik heb zojuist de bestelling van 12 rollen de deur uit gedaan. Ze zullen dus (als het goed is) binnenkort bij me op de deurmat vallen.
11 rollen hebben inmiddels een bestemming en 1-tje staat nog in de verkoop. Dus B, als je er een wilt hebben, laat het dan snel weten :!:

Greetz,
Jurgen

maaskie zei:
11 rollen hebben inmiddels een bestemming en 1-tje staat nog in de verkoop. Dus B, als je er een wilt hebben, laat het dan snel weten :!:

Update: de laatste rol is ook verkocht.

De lijst ziet er nu als volgt uit:

Roel 2 rollen
Jurgen 2 rollen
Loet 5 rollen
Allard 2 rollen
Arno 1 rol

De order bevestiging heb ik inmiddels ook binnen, dus de rollen worden woensdag of donderdag bij mij thuis afgeleverd.

Als de KJC zaterdag door gaat (laten we het hopen), dan kan ik de rollen meenemen naar het veld en dan hoef ik er geen op te sturen.

Loet, ik denk dat wij wel iets af kunnen spreken, zodat ik jouw rollen niet op de post hoef te doen?

Greetz,
Jurgen

Da's mooi.
Volgens windfinder hebben de weergoden voor ons een gaatje gemaakt met minder wind.
Na de prijsuitreiking gaat het weer blazen.
Ik hoop dat er ook erwtensoep is!

AllardvanW zei:
Da's mooi.
Volgens windfinder hebben de weergoden voor ons een gaatje gemaakt met minder wind.

Mmmm voor Groningen geeft windfinder voor de zaterdag en zondag 5Bft :mad: En ja er is een periode met redelijke wind maar dan is het wel donker. Dat wordt gokken op laat in de zaterdagmiddag

Je moet voor de grap ook eens bij Lelystad kijken. Ook daar zaterdag tijdens de wedstrijduren niet al te veel wind. Enneh, op Rozendaal bij NW wind liggen we benedenwinds van Lelystad.
Ik denk met deze prognose dat het wel vliegbaar is, maar wel frisjes.....

nog steeds off topic:
zouden we drie minuten maxen kunnen doen tijdens de KJC?

Ik zou bijna zeggen: 'Tot morgen op de hei'

De wegen naar het veld zijn iig boomvrij, maar Rheden gaf de paden in het bos nog als status 'onveilig', gewoon niet in het bos landen dus.
Nu kan alleen ijzel nog roet in het eten gooien.....
Morgen om 7:00 weten we meer.

Weer ontopic over dat mooie plakspul zou ik zeggen!

Back