Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi,
Stuur me een PB'tje met je e-mail dan stuur ik je een vertaling.doc
Gr.Luc
Da's meer voor programmeren. Heeft niets met een MX12 te maken...
Heb jij de goede MX-12 handleiding, dus niet die van internet maar met plaatjes enzo? Zoja stuur hem mij ook even, ben er namelijk ook naar op zoek!
Tim
MX-12 verschilt weinig in vergelijking met de S versie. Alleen de synthesizer functies staan er niet in .
Grtz Matanza
Zender aanzetten en ontvanger van stroom voorzien. Knopje op de kopse kant ingedrukt houden tot het ledje uitgaat. Vervolgens het knopje kort indrukken zodat het gaat knipperen. Dan zoekt de ontvanger de zender en wanneer het ledje constant brandt hebben ze elkaar gevonden. Staat ook in de handleiding...ok, allemaal bedankt voor jullie hulp, maar heb nu een probleem met mijn R16 scan ontvanger, ik heb hier in een forum gelezen hoe het mot maar bij mij vind de ontvanger de zender nooit, ze zaten in dezelfde doos toen ik ze kocht dus ze zouden op elkaar moeten werken maar hij doet het niet...
Nu kan ik nog altijd niet vliegen... Weet iemand miss wat het probleem kan zijn?![]()
Zender aanzetten en ontvanger van stroom voorzien. Knopje op de kopse kant ingedrukt houden tot het ledje uitgaat. Vervolgens het knopje kort indrukken zodat het gaat knipperen. Dan zoekt de ontvanger de zender en wanneer het ledje constant brandt hebben ze elkaar gevonden. Staat ook in de handleiding...
Willem.
Staat je zender in PPM modulatie? of beter gezegd in de modulatie die bij je ontvanger hoort?
Grtz,
Jan
Zijn laatste berichtje is van 6 januari... Ik hoop voor hem dat het probleem al Laaanggg is opgelost
Mvg,
mijn naam is Jan ben helemaal nieuw zit toevallig te lezen heb ook zoon graupner mx 12s van mijn kinderen gehad en duits gaat me ook niet zo goed af als je voor mij de hollandse gebruiksaanwijzing had zou mooi zijn ik weet niet of ik het allemaal goed doet zo met het pbtje wacht het even af gr Jan