Handleiding Jamara Xenon Eco 40 regelaar

Wie kan mij helpen aan een [electronische versie] van de handleiding / gebruiksaanwijzing van de bovengenoemde regelaar?

Achtergrond: ik heb van een clublid een E vliegtuigje overgenomen, en ben bezig om die aan te sluiten op mijn [nieuwe] ontvanger [DX7 met AR7000]
Tijdens het binden begon de motor pieptonen te geven en de prop te trillen.
Maar ik kan de motor niet inregelen, hoewel de servo's al wel goed werken. bij opstarten met volgas krijg ik geen pieptonen.
Ik heb op je Jamara site gezocht, maar hun downloads zijn alleen maar wallpapers, geen zinnige informatie;
Toen een bericht gestuurd met verzoek om een handleiding, en nu komen ze terug met het volgende

Guten Morgen,
Bitte um Einsendung eines Kaufnachweis.
Bei welchen Händler, wann gekauft.
Dieses können Sie als Anlage eines Kassenbelegs einsenden.

Für Rückfragen stehe ich Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen

Mario Traub
Service

JAMARA e.K.

Wat heb ik daar nu aan, en waarom nodig?
Ik heb ze verteld dat ik dit toestel van een clublid heb overgenmomen enz enz, dus geen kassabon
Maar nu hoor ik helemaal niets meer van ze.
Is dit typisch voor de service van Jamara?
Geen gevoel voor klantendienst dus
Wie kan me wel helpen aan de instructies?
Bedankrt voor het meedenken

Groet,
Cor

Bedankt Johan, ik heb die handleiding gedownload.
In hoeverre zijn de Phoenix en de Jamara Eco gelijk?
De Phoenix heeft behalve pieptonen, ook een led die gelijktijdig meeknippert volgens de gebruiksaanwijzing, en dat heeft de Jamara weer niet.
Of is het stukje programmeren wel identiek, inclusief het binnenkomen in de programmeer mode?

Overigens krijg ik inmiddels nu wel pieptonen bij het opstarten met volgas; mijn foutje, durf niet te vertellen wat :shock:

Dank nogmaals.
Cor

Ha Johan, even een uurtje weg geweest met het lezen van je hele trainer-bouwverhaal [nog niet klaar daarmee!]
Maar in dit verband, wat is een ''CC'' regelaar?

Cor

Back