handleiding traxxas bandit

Ik heb een traxxas bandit gekregen maar deze is volledig uit elkaar gehaald,
Nu ben ik op zoek naar een volledige handleiding zodat ik deze terug kan opbouwen
Ik kan echter geen degelijke handleiding vinden, heeft er iemand zo eentje of een link? Exploded view heb ik al maar vind ik niet zo handig.

Vriendelijke groeten

Ja ik heb al evaring met een rustler, en ik bouw heel graag, maar ik heb altijd moeite met welke schroef waar moet:s met al die domme name op de exploded.view

Even een tip voor de volgende keer.
Ik doe altijd als ik wat uit elkaar haal en het is los de schroefjes weer terug op de plek waar ze zaten.
Dan weet je gelijk weer waar ze zitten/zaten.

goede tip, meestal doe ik dit ook zo, maar ik de reden dat de bandit uit elkaar gehaald werd is dat hij aan de zee heeft gereden (veel zout) en hij was helemaal verroesterd, dus helemaal uit elkaar, met anti roest inspuiten, en afschuren, en dan smijt je alle vijsjes rap bij elkaar:). Achja, dan zal het een langer durend projectje worden zeker:)

Met die exploded view moet het heus wel lukken...

met al die domme name op de exploded.view

bedoel je bv '3x12CST'? 3mm diameter, 12mm lang, en cst... CounterSunk...T.... lijkt allemaal logisch, niet? + je hebt op de exploded view de afbeelding van de schroef, zie je ook meteen als ze verzonken zijn, schroefdraad hebben over de volledige lengte... latje of schuifmaat pakken, en meten maar!

Back