Handleiding voor Walkera Dragonfly DF40

• Topicstarter Topicstarter sigma6
  • Startdatum Startdatum
S

sigma6

Guest
Hallo,

Ik ben opzoek naar de handleiding voor de Walkera Dragonfly DF40.

Nederlands of Engels maakt me niet uit.

Iemand een link?

Hallo,

Ik bedoel niet de 04. Die staat bij Walkera wel online.

Ik heb via via een Walkera DF040 gekocht, ook wel bekend als HM040

Maar dus zonder handleiding, en op internet is er ook weinig over te vinden. Vrij onbekend model volgens mij. De DF040 is een CP heli. Dat is de DF004 niet dacht ik.

ah ok, misschien kan je dan naar de DF36 (formaat T-Rex) of de DF22 kijken. die zal er dan sterk op lijken gok ik.

Als je anders nog een los probleem heb waar je tegenaan loopt, kan je natuurlijk ook gewoon een foto ervan posten. Er zijn genoeg mensen die wel wat van heli's weten en waarschijnlijk wel wat erover kunnen zeggen.
Anders zowieso een fotootje? ben nu wel benieuwd :D

http://www.rchobby-online.nl/nl/dept_40.html

op deze pagina staat ie, staan ook meteen de specs bij.

Ben wel benieuwd wat je er van vindt.

Ik had er gister al bijna ongelukken mee, de veiligheidsvoorschriften totaal niet in acht genomen. Gelukkig goed afgelopen. Maar wel gigantisch geschrokken.

Vandaar ook de vraag naar de handleiding

Volgens mij heeft deze helikopter zo'n alla picoboard toch? met gyro etc in de ontvanger...

Zit tegen de DF36 aan, maar met de constructie van de DF22e lijkt het.

Idd een 4-in-1-board. Kan je in principe prima vliegend krijgen hoor. Kijk voor vergelijking anders naar de DF22e, de Hornet CP, de Blade CP en de E-Sky Honey Bee CP2 De constructie lijkt een beetje hetzelfde. De DF40 is alleen ietsje groter. Qua afstellen en bediening zal dat dus niet veel verschillen.

mmh, ff rcgroups gezocht.. Klinkt ook niet veelbelovend:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=380278&highlight=DF+40

Waar woon je ergens? en wat is je vliegachtergrond? als je dat in je profiel zet, kan iemand in de buurt je misschien helpen.

Ik woon in Zwolle (zal mijn profiel ff aanpassen)
En vliegervaring heb ik bijna niet.

Ben veel aan het oefenen met afpd.

Ik bel maandag wel even met rchobby-online.nl. Ze verkopen ook de onderdelen dus misschien dat ze daar een handleiding voor me kunnen regelen.

Zoals je in de link van je ziet, komt dit model volgens mij niet zoveel voor.

sigma6 zei:
Ik woon in Zwolle (zal mijn profiel even aanpassen)
En vliegervaring heb ik bijna niet.

Ben veel aan het oefenen met afpd.

Ik bel maandag wel even met rchobby-online.nl. Ze verkopen ook de onderdelen dus misschien dat ze daar een handleiding voor me kunnen regelen.

Zoals je in de link van je ziet, komt dit model volgens mij niet zoveel voor.

als je vregen hebt kun je het hem ook wel vragen denk ik. hij vliegt er zelf ook mee en is er erg positief over.

Ik woon ook in Zwollywood,
Aa-landen als je dichtbij woont, wandel je toch zo effe langs ?

PB me maar dan bespreken we het...

ik vlieg zelf met de DF36, DF04 en de Lama

Back