Handleidingen Tamiya en Marui

Hoi,

Ik vond op mijn kleine zolder nog een paar bouwhandleidingen van auto's die ik vroeger gebouwd en mee gereden heb. Heb de auto's ook nog maar hier is geen restauratie meer voor mogelijk, al is alles natuurlijk te doen.
Het gaat om de handleidingen van de Tamyia's Road wirzard F1, The Hornet en de Hotshot. Verder nog de bouwhandleiding van de Marui Big Bear. Wie kan ik daar blij mee maken, is er ergens iemand die deze verzameld en te bruikleen geeft of zo?

Zoals al aangegeven heb ik de chassis met banden ed. nog als daar iemand interesse in heeft laat dit dan maar even weten.

Blijkbaar is de onderstaande tekst niet helemaal duidelijk.
Het gaat om de handleidingen en niet om de auto's.

Zou het fijn vinden als deze bij iemand of een club terrecht komen zodat anderen mensen die de behoefte hebben om deze in te kijken dit kunnen doen.

De auto zijn echt stuk, er missen onderdelen, onderdelen zijn stuk. Dus het zou veel tijd en geld kosten om de op te knappen.

Daar was ik mij van bewust, zoals gezged, ik heb dus een verzameling handleidingen en zou ze er graag bij hebben. Vooral de Marui handleidingen kom je niet veel tegen.

Daar was ik mij van bewust, zoals gezged, ik heb dus een verzameling handleidingen en zou ze er graag bij hebben. Vooral de Marui handleidingen kom je niet veel tegen.

Indien er iemand één handleiding nodig heeft kan deze dan bij jouw aankloppen voor de info?
Zo ja, stuur me even je adres dan zorg ik ervoor dat ze op de post gaan.

Back