Hoi Berto hebben de KT45G4 en KT70 G4 dat ook ?
Ik ben dan wel geen Berto, maar voor de telemetrie is dat gewoon te verkrijgen. En als kingtech het niet heeft dan heeft vspeak het wel
Geoff
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Berto hebben de KT45G4 en KT70 G4 dat ook ?
Die telemetry optie is er voor alle motoren waarvoor de juiste adapter is. Hoeft de motor niets speciaals voor te hebben.Ik ben dan wel geen Berto, maar nee dat hebben ze niet, kosten van ontwikkeling zijn daarvan te hoog en in verhouding te weinig vraag naar. Aangezien de gearbox gedeelte totaal anders is.
Geoff
Die telemetry optie is er voor alle motoren waarvoor de juiste adapter is. Hoeft de motor niets speciaals voor te hebben.
Kijk dat is goed nieuws dat xicoy een klacht ook heel netjes en snel oplost.![]()
De motor is terug van vakantie in Spanje. Snel even ingebouwd en laten draaien en doet het weer prima. Er zat en rubber afdichting ergens niet goed welke tegen de tandwielen aan kwam. Super snelle service (motor lag maar enkele uren bij Xicoy) en dat tijdens hun vakantie periode....
Dat is wel heel slecht.Vandaag 1 vlucht en de motor kan weer naar Spanje...... Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.
Ik heb in de romp ook ruimte voor 10L maar wil geen slangen van de gondels naar de romp eigenlijk. Elke gondel heeft nu een eigen brandstofzak van 1L en is een eigen systeem. Dat is wel praktisch verder......Zie een mogelijk antwoord op jouw brandstof capaciteit vraagstuk al zitten op de 2e foto.... [emoji57] Kan je niks met die centerline tank?