Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Een erg mooi vliegtuig, lekker snel en erg stabiel. Hou met het landen rekening met de vrij hoge snelheid. Ikzelf vlieg met een ASP 10cc motor. Ik vind persoonlijk dat het landingsgestel niet veel kan hebben en heb dit naar voren geplaatst.
Voor een reso kijk eens op JustEngines of WestonUK. Die hebben beide zogenaamde 'throttle pipes' (worden door Weston gemaakt). Zo een throttle pipe doet hetzelfde als een reso maar dan in een kleine formaat. En dan ook geen twee delen (header en pipe) maar gewoon 1 pijpje dat je zo op de motor schroeft.
Ik heb er ook 1 op een OS55AX zitten en het verschil is reuze! Geschat wordt op een 20% toename van power. Toch leuk.
De Throttle pipe. Maar die is meer voor 3D vanwege de mooie gascurve. Voor jouw sundowner (speed) zou ik voor de mini pipe gaan, die heb ik ook op een TT 46 pro en J'en .36 zitten (Q500 pylon en Outlaw).
Je hebt ze met diverse maten en op dezelfde pagina kun je ze ook op maat laten maken, handig voor jouw sundowner met beperkte ruimte.
Enige nadeel is dat Weston UK niet altijd even snel is met verzenden. Kijk daarom ook even bij at Justengines.com. Daar heb je ze ook en die zijn zeer snel met verzenden. Tevens heb je ze ook hier in de buurt bij W&W modellbau in Waldfeucht (net over de grens bij Sittard).