Hanstholm Denemarken

Ook dit jaar zijn we weer naar Hanstholm afgereisd.
Het weer was niet geweldig vandaar ook het gebrek aan goed filmmatriaal.
Hier toch een kleine impressie:

cmVgnXpUJhU[/media] - Soaring over Hanstholm 2008

Binnenkort het filmpje van vorig jaar waarbij we wel erg veel mazzel hadden met het weer.
Overigens voor iedere modelvliegliefhebber van harte aan te bevelen. Prachtige duinen en gigantische vrij begaanbare heide/gras vlakten zoals je die in nederland niet meer vindt... ( treur nog steeds om het verlies van onze favoriete zweefveld op balloerheide). Voor vrijwel elke windrichting is een soarplek voorhanden!

Groet

Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
lijkt me een mooie helling alleen helaas voor mij iets te ver wel

gezien je youtube naam:
woon je toevallig in emmen? zo ja bij welke club vlieg je dan?

Heb toch nog een filmpje gevonden ( was het al vergeten), dus binnenkort weer een nieuw nog fraaier filmpje.

In google earth kun je hanstholm afstruinen.
We zaten zelf in een riante bungalow in het vakantie park Vigso Bugt.
Prima onderkomen met een schitterende helling dierct voor de deur! ( bij de juiste windrichting). In oktober zijn de prijzen er goed te betalen, en als het goedkoop moet je ken je theoretisch met 6 man in een huisje. Bij slecht weer is het subtropisch zwembad op het vakantiepark terrein een mooi alternatief. Leuk is dat je bij goed vliegweer piloten met verschillende nationaliteiten tegen komt met allemaal het zelfde doel Hellingvliegen!

Nee ik woon niet in emmen ( m'n ouders wel) ben voor deze locatie speciaal vanuit zürich (CH) aangereisd.... Je moet wel een beetje vlieggek zijn denk ik

Groet Johan

Back