Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jij ziet dat. hebt er veel verstand van.
doe een snor en bril op, misschien durf je dan te vertellen tegen die mensen wat ze niet goed doen. hobbytechnisch ben je niet handig bezig, als je al die mensen achter hun rug uitlacht..
dus electrisch geeft geen gezeur?
en de mensen die hun bec frituren door teveel servo's, of overbelaste of versleten servo's..
ja, ook bij electro zitten knuppels.
zo ook bij brandstof.
als bij jouw club zoveel mensen staan te kloten, hebben ze daar geen verstand van brandstofspullen.
doe een snor en bril op, misschien durf je dan te vertellen tegen die mensen wat ze niet goed doen. hobbytechnisch ben je niet handig bezig, als je al die mensen achter hun rug uitlacht.. geef ze dan gewoon de goede tips. tenzij ze compleet doof zijn natuurlijk.
20% is absoluut niet aangeraden door os.
os gaf bij mij 5 tot 30 % voor die 46, volgens bijgeleverde handleiding
nitro zou bij mij dus zelfs op nitro% niet fout mogen zijn.
afstellen is een kunst. maar laten we bij het beoordelen van motoren, de niet kundige mensen even buiten beschouwing laten...
zegt niets over de motor namelijk...
Voor wat betreft dit topic; de oorspronkelijke posting, de motor wilde niet oppakken vanaf stationair. Dat is simpelweg de 'laag' naald die niet goed staat. Gezien de beschrijving, waarschijnlijk te rijk.
Motor starten, naar vol gas toe werken, desnoods met pompend gas geven. Dan even laten draaien en naar stationair zetten. Dan een seconde of 15 laten draaien, je zult horen dat dan het toerental nog iets verder inzakt. Op dat moment in één klap vol gas geven. Slaat ie direct subiet af, staat de stationairnaald te arm. Pruttelt hij eerst en pakt dan op, of slaat hij gorgelend en pruttelend af, staat de stationairnaald te rijk. Overeenkomstig corrigeren en opnieuw proberen.
Het is daarbij érg van belang dat je de motor even de tijd geeft om te wennen aan z'n situatie. Dus niet van volgas naar stationair en dan DIRECT weer volgas gooien, maar 'm even een tijdje laten draaien tot je hem iets hoort inzakken.
Kind kan de was doen. Let op dat het niet rampzalig is als hij uit rijkheid nog een klein beetje inhoudt op de grond. In de lucht zal het dan goed zijn.
Tja, Fox....Gaan draaien op 20% nitro geeft een bende meer power, maar voorkomt volgens de manual van de FOX engines ook een te mager mengsel.