happy end of the world!!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
alvast een prettig ijnde van de wereld iedereen!
wat denken jullie dat er gebeurt over enkele uurtjes,
-vulkaan
-aliens
-aardbeving
-vloedgolf
-zonneflits
-zwartgat

ik ga voor de "ik drink teveel en beeld het allemaal in overmorgen word ik wakker en besef dat het allemaal maar een droom was =)"

Oh je had het programma nog niet?

407307_569610416401408_676640433_n.jpg

wat n domme gasten zijn t dan die maya de bij dan
einde van hun kalender en de wereld vergaat gelijk,
nou ik koop elk jaar gewoon een nieuwe kalender
heb er nu al weer eentje voor 2013 :D:D:D:D

misschien moeten zij ook maar eens een nieuwe kalender aanschaffen

Heel in het kort:

Zijn niet dom, de wereld laat zich gek maken door eigen interpretatie, en de meesten doen dar vrolijk aan mee.. Gevolg massa hysterie.

De maya's zijn zelf ook afgestapt van de kalender op enig moment..

Daarnaast is het niet meer dan het einde van de 13e baktun, een (baktun) tijdsperiode. En eindigd met de kosmische allignment. Het is een cycles. De mayas hechten veel waarde aan nummer 13. En kosmische uitliijing. Dus vandaar Dat het einde van de 13e baktun, het eind eis van de huidige cycles. In de enige zeldzame boeken zie je dat het boek ook spreek na de 13e baktun, eetje vreemd om over iets te hebben wat er niet meer is....

Resume..
Hiernaar begin je weer opnieuw. Zie het als ene kilometer teller welke op 999999 staat

He, chips, je hebt de clou verraden.........:confused::onweer:

Nu blijft iedereen leven en heb ik minder over en moet ik nog alles delen..............:cool::cool::cool:

Ik wel, maar mijn 13e baktun is opgegaan aan modelbouw, drank, zware shag en slechte vrouwen...;)
(Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde)

Silent detail is dat men met de omrekening naar de freudiaanse kalender, geen rekening heeft gehouden met de schrikkeljaren zoals wij die kennen... Dus we zijn er al een poosje overheen, over de bekende datum.. ;)

Het is saillant detail en niet silent, en de freudiaanse kalender bestaat niet, je bedoelt waarschijnlijk de gregoriaanse kalender.

Ik hoop dat de rest van je bewering wel klopt, ik heb namelijk geen zin om het na te rekenen haha.

Was bewust een freudiaans(ch)e verspreking ;) Want ook onze gregoriaanse kalender klopt van geen kanten...
Iets waar men als compensatie een schrikkeljaar invoert, klopt van geen kant...

Saillent detail, u heeft 100% gelijk....
Ben niet zo in leen / leun woorden en barbarisme... Denk eerder dat siallent een leunwoord is, maar goed das niet mijn kant... Sorry..

Zullen we stoppen hiermee ?
Is gewoon onzin !

Eerst 06:00
Daarna 12:30
Daarna 21:00 dus wat is het nou ?

Ik had iid iets gehoord over bij 0000 beginnen.

In Samoa is het pas half twaaf 's ochtends ... pas als het daar 0:00 uur is (over 12,5 uur, als de 21 december 2012 voorgoed van de wereldbol verdwenen is) vergaat de wereld pas ... dus je kan morgen rustig uitslapen ... ;-) ... maar het kan ook een dag later zijn ... vandaag loop de kalender af, en daarna vergaat de wereld pas, dus morgen ....

Trouwens van ochtend kwamen er twee Maya's langs, of ik hun nieuwe kalender wilde kopen ... loodzwaar en duur, maar hij gaat dan ook 394 jaar en een beetje mee ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back