Harley Davidson WLA

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door Casey, 27 jan 2014.

  1. Casey

    Casey Guest

    [​IMG] [​IMG]

    Hallo, ik ben nieuw op dit forum en op zoek naar een 1:9 model van een Harley Davidson WLA ofwel de "Liberator". Ik heb hem lang geleden al eens gebouwd van Revell maar deze wordt niet meer gemaakt. Ik zou hem graag nog eens opnieuw bouwen. Ook de versie van Italeri wordt inmiddels niet meer gemaakt. Wat er nog tegen vaak hoge prijzen wordt aangeboden is dus waarschijnlijk allemaal "old stock"
    Wie weet er eentje voor een redelijke prijs?:confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  2. marinus0-2

    marinus0-2

    Lid geworden:
    27 mei 2014
    Berichten:
    6
    goedeavond hier berichtje van peter omdat ik heel veel harley davidson modellen hebt meer dan 300 modellen staan van modelbouw alleen harley davidson dit komt ook dat ik vroeger met me vader in het merk harley davidson hebt gewerkt wel die bouwdoos die je zoekt heb ik al veel van gemaakt voor harley davidson rijders en ik maak ze nog altijd ik heb er pas nog een gekocht op ebay frankrijk voor 30 euro
    ook voor een harley davidson rijster en al opgebouwt in de winkel zie ze niet meer het is enkel mogelijk op ebay daar vindt je ze zeker en echt niet duur proberen maar
    groete peter
     
  3. marinus0-2

    marinus0-2

    Lid geworden:
    27 mei 2014
    Berichten:
    6
    ik heb hier die harley davidson wla deze staan al in elkaar van merk gi joe deze zijn nog vol op te koop trouwens de bouwdozen zijn er ook nog maar deze is dan kleiner dan je moet maar even kijken dan welk je het minste wil voor je verzamenling
    peter[​IMG]
     
  4. marinus0-2

    marinus0-2

    Lid geworden:
    27 mei 2014
    Berichten:
    6
    de bouwdoos is van het merk eci de harley davidson wla die heb ik ook op gebouwt toen in burger met zelf gemaakt het zijspan er aan ik heb vandaag ook fotos geplaats op het fotoalbum van mijn daar kunje wat fotos zien ook gr peter
     
  5. marinus0-2

    marinus0-2

    Lid geworden:
    27 mei 2014
    Berichten:
    6
    Hier berichtje van Peter ik zag net op ebay .frankrijk de bouwdoos staan harley davidson wla voor 50.00 euro staan die je zoekt laat maar weten alsdeze hebt

    Groeten peter
     
  6. marinus0-2

    marinus0-2

    Lid geworden:
    27 mei 2014
    Berichten:
    6
    IMG_2149.JPG IMG_2144.JPG IMG_2147.JPG
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. marinus0-2

    marinus0-2

    Lid geworden:
    27 mei 2014
    Berichten:
    6
    Hier berichtje van marinus0-2 deze softial blauwen van Harley davidson
    Heb ik na gebouwd uit Fatboy zo eerste blauwen doos van tamiya scalle 1/6
    Het achterspartbord heb ik precies eender na gebouwd en de voorvork ook na gebouwd
    En anderen logos op tank en spartborden van de softial dit model is nooit uit gebracht
    Bij tamiya deze hadt zo in producht gekunt bij tamiya het jamer dat er niet meer zo veel
    Bouwdozen van nieuweren modellen er niet meer zijn van tamiya die scalle 1/6 model
    Ik bouw ze graag nog altijd maar misschien komt er nog wel eens wat nieuws van tamiya
    Harley davidson maar de foto's zegen genoeg van dit model softial met er in motorblok nieuweren
     

Deel Deze Pagina