jandootjes 1 aug 2012 #142 het is afgehandelt met de Zwarte Zee als het goed is komt hij over 2/3 weken. kan niet wachten word nog een hele toer om haar te bouwen, ze is even lang als mijn werkbank haha. ik hou jullie op de hoogte Jan Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
het is afgehandelt met de Zwarte Zee als het goed is komt hij over 2/3 weken. kan niet wachten word nog een hele toer om haar te bouwen, ze is even lang als mijn werkbank haha. ik hou jullie op de hoogte Jan
jandootjes 15 aug 2012 #144 Bedankt voor de Link Pim Hallo, ben vorige week een week lang meegeweest op de Arion, en heb daar ook mijn model Arion verkocht aan de Kaptein van de echte Arion. hier nog een foto vlak voor dat ze verkocht is allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties en complimenten in dit bouwverslag en nu op naar de Zwarte Zee Jan Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
Bedankt voor de Link Pim Hallo, ben vorige week een week lang meegeweest op de Arion, en heb daar ook mijn model Arion verkocht aan de Kaptein van de echte Arion. hier nog een foto vlak voor dat ze verkocht is allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties en complimenten in dit bouwverslag en nu op naar de Zwarte Zee Jan
jandootjes 17 aug 2012 #146 @ Vincent Jep, hij heeft inderdaad een goed plekje gekregen en ik kan ook niet alle boten houden, heb al een aardige collectie en die schottles waren toch niet mijn ding onder een model vandaar weer teruggestapt op een enkelassertje: Witte Zee Jan
@ Vincent Jep, hij heeft inderdaad een goed plekje gekregen en ik kan ook niet alle boten houden, heb al een aardige collectie en die schottles waren toch niet mijn ding onder een model vandaar weer teruggestapt op een enkelassertje: Witte Zee Jan