havilland

Discussie in 'Vliegende schaalmodellen' gestart door kbd, 3 feb 2004.

  1. kbd

    kbd Guest

    Hallo

    ik ben al een tijdje op zoek naar een bouwdoos van de
    havilland 100 vampire.. tot nu toe heb ik ze alleen in engeland kennen vinden. kan misschien iemand mij verder helpen


    zou gaaf zijn

    gr

    David
     
  2. Pjotrrr

    Pjotrrr Guest

  3. jacques

    jacques Guest

  4. kbd

    kbd Guest

    thanks


    ik ben gelijk gaan kijken.. maar die van

    http://www.mickreevesmodels.co.uk

    man wat een mooi schaal model.. :p :p :p :p
    maar nogmaals bedankt ..

    het zijn wel dure bouwdozen :x :x .. is het niet goekoper om van uit tekening te werken???
     
  5. jacques

    jacques Guest

    Tuurlijk maar hij verkoopt ook losse tekeningen , geloof ik :lol:
     
  6. jacques

    jacques Guest

  7. kbd

    kbd Guest

    mooi man... dat zijn tekeningen als ik me niet vergis... valt wel mee 22 eurie voor tekening.. Hummmm nu nog een maloot vinden die voor me wil bouwen :lol: .. zal binnen kort tekening bestellen en dan eens zien wat er voor nodig is..
     
  8. pieteralje

    pieteralje

    Lid geworden:
    7 dec 2003
    Berichten:
    768
    Locatie:
    Zwolle
    ligt er aan wat er betaald gaat worden natuurlijk. Als je maar hoog genoeg bied, dan zijn er vast meer maloten!! 8)

    tof model trouwens. Al een idee wat voor motor / impeller e.d.?
     
  9. jacques

    jacques Guest

    Huh :?: hoe bedoel je :?:
     
  10. pieteralje

    pieteralje

    Lid geworden:
    7 dec 2003
    Berichten:
    768
    Locatie:
    Zwolle
    ik bedoel eigenlijk: het is niet netjes om ons, als bouwers zijnde, een malloot te noemen. en als je dat voor iemand anders doet, ben je zeker geen malloot, maar heb je wat over voor de ander. Misschien off topic, maar wel belangrijk.
     
  11. jacques

    jacques Guest

    Ah kijk, zo. :roll:

    Ja, als je graag wilt dat iemand een toestel voor je bouwt.
    Ben je niet handig bezig door alle potentiële bouwers op voorhand al te beledigen. :? :lol:

    Maar ik ken inderdaad wel mensen die dat doen. :wink:

    En wat schuift dat? :?:

    Zuiver informele interesse ben namelijk al mijn nieuwe huis aan het verbouwen, geen tijd dus.

    Ik ken ook nog iemand met een half afgebouwde venom misschien is dat wat. :idea:
     
  12. jacques

    jacques Guest

    Tja, sommige mensen vinden bouwen gewoon leuk, en of doen graag iets voor een ander.

    Ieder zijn ding. :wink:

    Maar het lijkt mij sterk dat er mensen zijn die het op commerciële basis doen.
    In Europa dan :?
     
  13. jan brilman

    jan brilman PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 sep 2002
    Berichten:
    12.494
    Locatie:
    groningen
    Jacques!


    Ik heb een paar jaar geleden contact gehad met iemand (ergens in noord-nederland) die op commerciële basis (uurtarief, dacht ik) modelvliegtuigen voor derden bouwt.

    Bij serieuze intresse wil ik wel eens zoeken in de archieven van de e-mail . . .

    jan
     
  14. pieteralje

    pieteralje

    Lid geworden:
    7 dec 2003
    Berichten:
    768
    Locatie:
    Zwolle
    @kbd, ben je al verder gekomen om je venom te laten bouwen? of is er niemand die het wil? ik heb deze periode behoorlijk wat tijd, misschien kan ik... moet alleen eerst wat extra info hebben, of het allemaal gesneden moet worden, of dat het een freespakket is, grootte, kosten van bouwmateriaal, uurvergoeding etc.
     
  15. jacques

    jacques Guest

    @kbd

    Wat bied je een half gebouwde venom?
     

Deel Deze Pagina