hawker typhoon van guillow's

Ik heb erg veel hulp gekregen van de Nijmeegse Luchtvaart Club, inmiddels ook lid geworden daar. Tegen een schappelijk tarief heb ik daar wat props gekocht.wellicht een club voor jou? qua vrije vlucht kan je er je hart ophalen!

Hoe vriendelijk is die heide voor zwevers met spanpapier? Ik zag op het filmpje nog net iemand met een (vrijevlucht?) zwever.

Dat was wel een vrije vlucht zwever, maar de moderne zwevers worden niet met spanpapier bespannen. Tegenwoordig wordt een synthetische vezel gebruikt die zorgt voor een sterkere (en zwaardere) bespanning.

Voor rubber aangedreven schaalmodellen is de hei geen probleem.

.
Mooie foto en goede vlucht op het filmpje!
Gefeliciteerd met je mooie Typhoon.
Veel vliegplezier ermee

Groeten, Ramses

Ik heb nu een setje compleet van de Typhoon:

typhoon-1.jpg

typhoon-2.jpg

typhoon-3.jpg

typhoon-4.jpg

typhoon-5.jpg

typhoon-6.jpg

Ronduit knap gedaan!

Stuur op naar Guillows want het zal mij niet verbazen wanneer zij dit zelden meemaken.

Groet,
DHZ

Dank voor de complimenten! ben ook zeer in mn nopjes met dit resultaat, zeker gezien mn blamage op de iffy, poe, dat viel ff tegen zeg!
Ongelooflijk veel goede tips gehad daar, na het verzamelen van de goede moed deze tips proberen toe te passen in de typhoon..

Ik weet niet of guilow's op mn bouwsels zit te wachten;) op youtube toch al wel heel wat filmpjes gevonden die nog mooier vlogen....

Ik hoop alleen dat ik deze trend door kan zetten in mn nieuwe modellen, zodat die ook leuk vliegen!

Back