HB cyclone S

• Topicstarter Topicstarter b0ris
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

b0ris

Guest
hallo ,

mijn Hb cyclone S is eindelijk binnen
dus leek me wel leuk om een bouw verslagje meer te zetten
vast een fototje
dsc00170ql9.jpg

de doos inhoud
dsc00171bf7.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
1 turns?? is dat niet een beetje heel weinig 8O

Voor de rest, veel plezier bij het bouwen, en later het rijden! Enne, de fototjes mogen wel ietsje groter hoor :wink:

15 turns dus :D

tja, ik denk toch redelijk grote accu's. 4600 ofzo? Ik weet dat wij met een 3000mAh Nosram stickpack de 10 min niet halen op een 17x2 turns motortje. Dus om een kwartier te halen zou er nog eens de helft aan capaciteit bij moeten komen, en jij zit wss nog met een iets hoger stroomverbruik owv de 15 ipv 17 turns (of ben ik nu uit mijn nek aan het kletsen?)

O, enneh, donkergrijs met rood voor je kap, past mooi bij de doos :wink:

Laatst bewerkt:
15 turns dus :D

tja, ik denk toch redelijk grote accu's. 4600 ofzo? Ik weet dat wij met een 3000mAh Nosram stickpack de 10 min niet halen op een 17x2 turns motortje. Dus om een kwartier te halen zou er nog eens de helft aan capaciteit bij moeten komen, en jij zit wss nog met een iets hoger stroomverbruik owv de 15 ipv 17 turns (of ben ik nu uit mijn nek aan het kletsen?)

O, enneh, donkergrijs met rood voor je kap, past mooi bij de doos :wink:

GP 3700 Accu moet het toch wel me lukken ;)

bedankt voor je tip voor de kap maar ik ga er denk ik 1 bij conrad bestellen alvast bedankt

laat ik dan ook maar eens een heel eind oftopic gaan dan........geen intresse meer.??..in dat geval wil ik het graag weten zodat het motortje naar een andere gegadigde kan...ik heb hem nu al paar dagen vast gehouden..er zijn meer kopers....en nu hoor ik niets meer??

Het leuke is dat de quotes altijd nog blijven staan... En ik had je een heel verhaal geschreven in een PM maar het blijkt maar weer dat je ook daarmee niks doet... Begin er een beetje moe van te worden...

wat denk je hoe moe ik van hem geworden ben....
laat mij een motortje vasthouden om vervolgens niets te laten horen...

dit kind hoort hier niet..verziekt de boel

ja maar de moet je dat klepje ff omdraaien waar de accu in zijn hokje blijft

Net als de tt01 dus...
Hmm mischien een optie voor als het driften me goed bevalt en ik ook eens een leuke wagen voor indoor wil heben...

Net als de tt01 dus...
Hmm mischien een optie voor als het driften me goed bevalt en ik ook eens een leuke wagen voor indoor wil heben...

het is een geweldige auto tot nu toe

ga zondag er eens binnen me rijden
kijken hoe dat bevalt

Ga je nog iets van een bouwverslag maken of is dit het? Dan kan hij volgens mij net zo goed dicht want de titel 'bouwverslag' is dan niet op zijn plaats...

Jup, daar doelde ik op. Foto's van de bouw, en als het kan een klein verslagje. Kijk even naar de andere bouwverslagen, dan krijg je een idee wat een 'bouwverslag' inhoudt.

Alleen vraag ik me af of je foto's van de auto heb genomen tijdens de bouw?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back