He???Lager weg.

Vandaag gevlogen ging voor geen meter! Kwam ik tot de ontdekking dat er een van de hoofdrotoras lagers weg was. Hoe kan dit?? 8O

hey

Nou dat kan ik best begrijpen dat hij niet zo goed vloog.
Maar wat voor helie heb je ? :wink:

peter

hey

Ja iets meer vertellen. Maakte hij een rare geluid ? welke lagers bovenste of onderste ?

Ik neem aan dat dat dat wel te merken is dat er een lager uit je helie aan het vallen is. Maar als de kogeltjes uit het lager is dan is de kooi waar de kogeltjes in zitten kapot gegaan. En dat moet je toch echt horen

peter

[/quote]Ja iets meer vertellen. Maakte hij een rare geluid ? welke lagers bovenste of onderste ?

Ik hoef niks meer te v ertellen want ik weet al wat probleem is! het lagertje is er uit!

Maar als de kogeltjes uit het lager is dan is de kooi waar de kogeltjes in zitten kapot gegaan. En dat moet je toch echt horen

Vraag me af of er wel echt kogels in zitten!? ze noemen het volgens mij alleen maar een kogellager bij deze heli'tjes. Ze zijn zo klein je kan de onderdelen nauwelijks benoemen! :roll:

beetje raar geantwoord bedoel ik weet al wat er loos is maar weet niet hoe het gebeurd is!!
Bedoelde eigenlijk kan wel gaan vertellen wat ik allemaal wel of niet hoorde maar ik weet dus al wat er is!
Bedankt voor je antwoordt in ieder gaval Rover junior!!!

Nee moet nog ff ander lagertje halen!!
Maar dan zal die het hopelijk wel weer doen!! kan ik weer lekker verder kloten.

Eloi zei:
Nee hij is al verdwenen!!! Dat is waar het mee begon hij is verdwenen en dat is het mysterie!!

oh jah.. das waar ook!.je was hem al kwijt...ik denk door de vibratie van de rotoras en dan een scheurtje ontstaan misschien,en dan verder er in stukjes uitgedraait en gevallen..dat is meestal een vrij snel proces als het eenmaal kopat gaat...

eerst even goed controleren voor als je er een nieuwtje in doet of het draaiende gedeelte (de rotoras) waar de lager op of aan vast zit niet krom is...want dan draait hij straks weer kapot

verder succes ermee...

Grz...

Back