Hey, kan er iemand me zeggen waar ik de mist inga? Wil mijn headspeed berekenen want heb het gevoel dat ik met teveel toeren vlieg en lipo's zijn plat na kleine 5min, tzijn geen nieuwe meer maar dan nog... Heb alles ingegeven in een tooltje en kom op 7000+ toeren op de kop, dat klopt natuurlijk niet maar kweet niet waar ik de fout inga bij de berekening.
RC Helicopter Headspeed Calculator | ReadyHeli.com
Ik vlieg nu met een platte gascurve op 80procent maar zou deze graag naar 95procent brengen om efficienter/langer te vliegen. Vlieg sportief en hard in het rond maar nog geen 3d. Lipo's zijn zippy flightmax 6cel 2650mah 20c. Ga om te beginnen een 12t pinion erop zetten en zien wat dat geeft mar zou graag eens weten weke headspeed ik haal met deze setup.
...
Alvast bedankt voor de hulp
RC Helicopter Headspeed Calculator | ReadyHeli.com
Ik vlieg nu met een platte gascurve op 80procent maar zou deze graag naar 95procent brengen om efficienter/langer te vliegen. Vlieg sportief en hard in het rond maar nog geen 3d. Lipo's zijn zippy flightmax 6cel 2650mah 20c. Ga om te beginnen een 12t pinion erop zetten en zien wat dat geeft mar zou graag eens weten weke headspeed ik haal met deze setup.
...
Alvast bedankt voor de hulp