E
eggy1991
Guest
Goedendag lezers,
Ik ben nieuw op dit forum dus excuses als dit onderwerp verkeerd geplaatst is.
Ik zit met het volgende probleem. Mijn tamiya vrachtwagen wordt gespoten door een spuitbedrijf echter is er iets mis gegaan met de hechting van de metallic.
De opbouw van de lagen is als volgt:
1 Professionele kunststof hecht primer acryl(1k of 2k weet ik niet)
2 Metallic laag uit auto industrie
3 stickers van tamiya + metal stickers
4 2k Acryl blanke laklaag uit auto industrie
Nu blijkt het dat de hechting tussen de hecht primer en de metallic laag zo goed als 0 is. je trekt de vellen er zo af. De spuiter wil nu de metallic laag eraf gaan halen en vervolgens over de hechtprimer die nog in tact is een normale primer gaan spuiten en vervolgens opnieuw metallic en blanke lak gaan spuiten.
De spuiter blijft het vreemd vinden want bij autobumpers wordt het ook zo gespoten en hecht het wel. De tamiya cabine is gemaakt van polystyrene voor de info.
graag hoor ik jullie commentaar en/of ideeën, gaat dit werken?
Gr,
eggy1991
Ik ben nieuw op dit forum dus excuses als dit onderwerp verkeerd geplaatst is.
Ik zit met het volgende probleem. Mijn tamiya vrachtwagen wordt gespoten door een spuitbedrijf echter is er iets mis gegaan met de hechting van de metallic.
De opbouw van de lagen is als volgt:
1 Professionele kunststof hecht primer acryl(1k of 2k weet ik niet)
2 Metallic laag uit auto industrie
3 stickers van tamiya + metal stickers
4 2k Acryl blanke laklaag uit auto industrie
Nu blijkt het dat de hechting tussen de hecht primer en de metallic laag zo goed als 0 is. je trekt de vellen er zo af. De spuiter wil nu de metallic laag eraf gaan halen en vervolgens over de hechtprimer die nog in tact is een normale primer gaan spuiten en vervolgens opnieuw metallic en blanke lak gaan spuiten.
De spuiter blijft het vreemd vinden want bij autobumpers wordt het ook zo gespoten en hecht het wel. De tamiya cabine is gemaakt van polystyrene voor de info.
graag hoor ik jullie commentaar en/of ideeën, gaat dit werken?
Gr,
eggy1991