B
basV
Guest
Na dagen doorgebracht te hebben achter de simulator (ten koste van het gehele sociale netwerk en achterstallig onderhoud bij mijn vriendin) toch maar eens de echte werk geprobeerd.
Heli uitgestald en 1 meter de lucht in... "Alles" onder controle, echter na 3 á 4 keer opstijgen en landen ineens draait de heli om de as.
Heckservo bloedheet en geen tekenen van leven.
Het betreft een FS61BB carbon speed cool. de derde wel te weten...
Waar kan dit nou aan liggen? De uitslag van de servo is in de zender beperkt naar maar 20%. Hij reageert dan wel wat traag naar mijn gevoel, maar was de enige manier om de uitslag te beperken. (MX-12)
Kan het in de gain van de gyro liggen? of heb ik het begrip gain verkeerd begrepen?
nog wat: heeft het veel nut om digitale servo's in de tail te zetten? is het prijsverschil de meerwaarde waard voor een beginnende vlieger?
Heli uitgestald en 1 meter de lucht in... "Alles" onder controle, echter na 3 á 4 keer opstijgen en landen ineens draait de heli om de as.
Heckservo bloedheet en geen tekenen van leven.
Het betreft een FS61BB carbon speed cool. de derde wel te weten...
Waar kan dit nou aan liggen? De uitslag van de servo is in de zender beperkt naar maar 20%. Hij reageert dan wel wat traag naar mijn gevoel, maar was de enige manier om de uitslag te beperken. (MX-12)
Kan het in de gain van de gyro liggen? of heb ik het begrip gain verkeerd begrepen?
nog wat: heeft het veel nut om digitale servo's in de tail te zetten? is het prijsverschil de meerwaarde waard voor een beginnende vlieger?
Laatst bewerkt door een moderator: