nou ik heb dus een zwevertje gebouwt van depron (toen kon ik de dlg vliegtuigen nog niet

)
nu ik deze vliegtuigen zie lijkt me dit leuker
nou ken ik wel met een slow flyer vliegen (en een parasail maar dat is iets heel anders)
maar nu zie ik vliegtuigen zoals de apogee2 enzo met rolroeren dus dacht ik als die gyro nou nut heeft
qua corrigeren bij te ver over rollen (denk dat je dat zo noemd)
ken ik met rolroeren proberen anders blijf ik bij enkelt hoogte roer en richtings roer
wil graag meteen goed beginnen qua gewichts besparing lees hier nu al paar weken intensief
en heb me zinnen erop gezet
en hoe werkt dat met vleugels welk materiaal zouden jullie adviseren
depron is niet zo las ik al op het forum (al lijkt me dat wel erg leuk )
dus blijft er balsahout(massief) carbon of (zoals jullie noemen glas ) glasvezel over
en bespannen maja zie ik klein beetje tegenop denk ik
ik hoop dat ik niet meteen te veel vraag heb echt de laatste weken veel gelezen over vanalles
bijna elke topic echt leip deze manier van zweef vliegen
arno888 zei:
Hi,
Vlgs. onze vrienden uit de US off A kan een goed afgestelde gyro ,op je kielvlak om de draaiing van je kist om de top-as te dempen,
een kleine 3-5 meter (10 ft) aan extra hoogte opleveren...............................
Lijkt me leuk om mee te experimenteren maar wil je vliegen in wedstrijdverband, maaar of wat nog leuker is, wil je jouw vlieg/gooi prestaties vergelijken met de prestaties van anderen, is zo'n gyro niet toegestaan c.q "not done"..........
Arno