Heeft er hier iemand ervaring met gaming headsets?

Hoi, ik denk eraan om een Tritton AX Pro te kopen, heeft iemand hiermee (of met een andere) ervaring?

BTW: add me maar op PS3; ReZo_CranKz

Over gaming headsets in het algemeen: Je betaald geld voor de gaming sticker op de doos, en een gimmicky uiterlijk meestal.
Ben niet thuis in de consoles.

Voor de PC zweer ik bij normale hoofdtelefoons veel beter, en vooral veel meer waar voor je geld.
Ik gebruik nu alweer een paar jaartjes de Sennheiser HD650 en ben hier zeer tevreden over, als je geen muziek luistert is dit wat overkill.
Ik zou kijken naar de HD595 in dat geval.

Heb een 7.1 'gaming' headset gekocht voor m'n xbox. Is ook van het merk Triton. 't ding heeft een prima geluidskwaliteit, en het surround effect komt toch aardig goed over. (had ik zelf niet helemaal verwacht om eerlijk te zijn. )

Dat headset werkt trouwens ook gewoon op m'n PS3, dus je hebt er niet specifiek eentje voor de ps3 gemaakt nodig. (is toch allemaal standaard communicatie via de optische poort. :D )

Volgens mij maken ze ook wel aardig goede headsets.. En bij consoles zal het hele gaming headset verhaal wel min of meer een must zijn. Bij consoles zal dat ook weinig uitmaken denk ik

Maar het blijft zo dat je gemiddeld gezien veel minder waar voor je geld krijgt bij gaming headsets, het zijn dan ook bijna altijd merken die eigenlijk 0,0 aan expertise op gebied van geluid hebben maar een bestaand iets in een opzichtig jasje steken en daar ineens een stuk meer voor vragen.

Waar ik nog wel op zou letten is als je toch binnen zit in stille omgeving zou ik geen afgesloten headset/headphones halen, open is dan beter en chiller en volgens mij maken ze bijna aleen maar afgesloten modellen maar ook dit hoeft niet veel uit te maken
Grts

Back