Heeft er iemand beslag/ornamenten ter donatie?

Hallo,

Aangezien er veel mensen blij waren met mijn guide over basis technieken miniaturen schilderen, wil nu ook een uitgebreide guide maken die dieper ingaat op het realistisch schilderen van metaal zoals goud, zilver, koper en technieken om deze mooi te verouderen.

Echter heb ik (omdat ik nieuw ben met houtbouw) nog weinig metalen beslag/ornamenten. Ik kan het ook op een Orc of ander fantasy monster laten zien maar ik denk dat het beter werkt als het op herkenbaar scheepsbeslag gebeurd. Ik kan wat dingetjes kopen puur ter illustratie, maar wellicht dat er mensen zijn die wat oud materiaal over hebben en het niet erg vinden het mij toe te sturen?

PB me even als je wat hebt waar je niets meer mee doet. Bij voorbaat dank! :)

Groeten!

Chris

het mag oud zijn of reeds geschilderd, het gaat er maar om dat ik wat dingetjes heb om de schilder technieken op uit te leggen en te fotograferen. Mag ook plastic zijn hoeft niet alleem metaal werk te zijn.

Groeten!

Hallo,

Ik heb een tijd geleden van iemand op het forum een paar metalen figuurtjes per post gekregen (scheepslieden, schaal zo'n 1:70 denk ik ) alleen weet ik niet meer van wie, omdat ik mijn prive berichten map heb geleegd. Kan de gulle gever misschien reageren? :) Thanks! :)

Nou ja zeg !!!!!;)
Ik heb je een aantal figuren gestuurd in schaal 1:45:)

Back