Heeft er iemand een Carboon CP?

Heeft er iemand een Carboon CP en met de Gashendel links?
Ik weet namelijk niet welke Servo's op welke kanalen moeten komen..
Standaard staat de gashendel rechts maar ik heb de gas toen links gezet, alles gedaan volgens boek, maar motors werken niet!
Toch zijn deze niet stuk! (Getest met batterij)

Heb je ook de stekkers in de zender omgezet. Om van mode 1 naar mode 2 te gaan of anders om moet je de verticale potmeters in de zender ook wisselen. Want anders is je veer wel op de goede stick maar de functie nog niet.

Op de ontvanger hoef je niks aan te passen.

gr Remco

Heb de veer gewisseld van links naar rechts, heb het metalen klemmetje dan op de linkerkant gezet voor de gas, heb dan het kleine zwarte blokje omgeswitched voor mode 2, raar is dat ik op mijn gashendel nog altijd een servo bedien.. Ik krijg de motors niet aan draaien..

Kan je een foto maken van de binnenkant van de zender, ik ken de carboom niet zo goed maar ik heb al heel wat walkera zenders omgebouwd en daarbij is het echt niet alleen de veer omzetten maar moet je ook de stekkers omzetten.

gr REmco

Ik heb alles volgens het boekje gedaan, er zit een brugje in, dat heb ik allemaal veranderd voor mode 2.. Voor de rest staat er niets in het boekje dat ik moet doen! Er steken geen stekkertjes in.. alles is gesoldeerd!

Als ik een foto heb wel. Ik ken de zender niet maar ik weet wel zeker dat je de kanalen moet draaien in de zender, alleen hoe bij een carboom?

Ik weet niet waar je zit, vul even je profiel in dan kunnen we dat zien.

gr Remco

Het doel van een forum is dat andere er ook van kunnen leren, dus als ik je nu via MSN ga helpen kunnen andere niet meelezen. Post nu gewoon even een foto van de binnenkant van je zender dan kunnen we verder kijken. En vul je profiel even in.

@alle sorry voor de slowchat :wink:

Back :ontopic:

gr Remco

Als je met "dat kleine zwarte blokje" een potmeter stekkertje bedoelt had je die niet moeten omwisselen. Dan heb je hetzelfde effect als niks doen dus die moet je even terug zetten.

gr,

niels

Hier zijn ze, duidelijker kan ik ze niet maken..

IMG_0004.JPG

IMG_0005.JPG

Houd even een wit stuk papier tussen je flits en het onderwerp, de boel is nu zo overbelicht dat ik er niks mee kan.
Als je een macro stand hebt op je camera moet je die ook even gebruiken.

Maar dit zijn wel de type foto's die ik bedoel, alleen zijn ze nu te onduidelijk.

gr Remco

ik heb een carbooon fp
om de sticks te wisselen moet je alleen de zender onderhanden nemen want de 4 in 1 controller staat vast gesoldeerd kanaan 2 en 3 zitten rechtstreks verbonden met de esc van de hoofdmotor en build in gyro
moet de veer en de radel veranderen ,zoals je heeft gezegd en dan de potentie meters stekkers wisselen of doen zoals ik (4 in 1 box wijzigen )
ik heb dat gedaan voor de heli te doen werken met een mx-12 van graupner
als je nog vragen heb of een foto wil
mail eens
hda331@hotmail.com
nu een beetje laat en vriedin zaagt om naar de bioscoop te gaan
hopelijk help dat al een beetje

groetjes angelo

Back