Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mark deze valt wel mee op 3S moet hij ongeveer 200km halen met een 2600kv motor maar met een 3100kv misschien wel 230km dus dan komt er schot in , maar er komt ook een nieuwe op de markt de Shark een afgeleide hiervan waar een 4S in kan de Dagored is vrij klein , hij is rechtstreeks te koop met een voll gfk romp en vleugel bij Products , en kost inclusief verzendkosten ongeveer 140 euro ex douane kosten hij is ook te koop met een abachi vleugel in duitsland maar kost daar 129 euro ex verzendkosten, het opgooien ja op de youtube filmpjes valt het wel mee maar daarom was ook de vraag hier gekomen of dit wel allemaal zo mooi lijkt of....
Is in feite de Turn Left van Simprop maar dan de vleugel onder op de romp.
Heb er ook al vele malen naar zitten kijken maar niet gekocht. Redenen (lees ook het draadje):
- Er schijnt een echte en een nep versie op de markt te zijn, de nepversie schijnt heel ruk te zijn;
- De gfk vleugel raden ze overal af, schijnt niet goed uit de mal te komen. De Styro/abachi vleugel krijgt wel goede reviews;
- Het schijnt onmogelijk te zijn een normale 2200 3S accu onder te brengen, ruimte te krap.
En k heb een Turn left dus ... Maar de nieuwe Shark wekt wel weer mijn interesse
{PS:} Topgun schijnt de nepper te zijn volgens het draadje, of dat waar is ... ??? {einde PS}
Ik heb ook het een en ander gelezen , ik dacht zelf dat Topgun de echte was en de Chinese versie de nepper , die Shark ziet er veel belovend uit met zijn langere neus voor een 4S lipo Extreme RC presents TOPGUN's new Shark racing glider! - Page 2 - RC Groups
de turnleft gaat die boven de 200km niet Flutteren of heb ik dat mis , en kan daar ook slecht een lipo in 3of 4S het hoeft geen zware te zijn maar min 1800mha 4S zou wel leuk zijn
Dat blijft volgens mij altijd de vraag , wie is de nepper, want ze doen elkaar allemaal na .
De Shark wekt inderdaad wel interesse, vooral omdat er dan wel ordelijk ruimte voorhanden is.
De Turnleft flutterd bij mij niet maar je moet het niet >250km/h willen maken, dat houdt de vleugel niet. Mijn setup trekt um tot de 200km/h en dan buigen de vleugeltips wel in de bocht hoor . Maar buigen is niet breken zeg ik altijd maar en hij houdt het goed.
Een 3S lipo past, 4S gaat lastig worden denk ik. Maar misschien een kleine 4S inderdaad wel. Vlieg hem zelf op een 2200 2S (ja je leest het goed). Maar nog ruimte zat voor meer in te proppen.