Heeft iemand ervaring met de GP3300 SCH Greenlabel accu's..&

Waarschijlijk is het verschil de industriecel en de consumentencel. Voor de industrie hoeft er niet zo een fancie label op met al die informatie die de consument moet hebben.

Hi,

De Greenlabel cellen zijn prima maar lijken hun capaciteit iets minder goed vast te houden als de reds... (P&M, gen2). maar nog steeds wel vele malen beter dan de Sanyo 3300 cellen......

Als je naar het optimale zoekt om motoren te 'voeden', kies dan toch voor de reds.... Ik heb ze zelf voor mijn e-helies en als je ze keurig verzorgt (o.a. maandelijkse laadcyclys in de winter) zijn het echt supercellen! Als ik een ontvangeraccu zou willen maken kies ik voor de greenlabel cellen.....

Karlo Hopf is trouwens een hele bekende naam in bootjes-land. Bijna gegarandeerd goed. Hou wel rekening met mogelijk lange levertijden.... ik heb zo'n 6 weken mogen wachten voordat de packs binnen waren.

Groet, winkje

winkje zei:
Hi,

De Greenlabel cellen zijn prima maar lijken hun capaciteit iets minder goed vast te houden als de reds... (P&M, gen2). maar nog steeds wel vele malen beter dan de Sanyo 3300 cellen......

Als je naar het optimale zoekt om motoren te 'voeden', kies dan toch voor de reds.... Ik heb ze zelf voor mijn e-helies en als je ze keurig verzorgt (o.a. maandelijkse laadcyclys in de winter) zijn het echt supercellen! Als ik een ontvangeraccu zou willen maken kies ik voor de greenlabel cellen.....

Karlo Hopf is trouwens een hele bekende naam in bootjes-land. Bijna gegarandeerd goed. Hou wel rekening met mogelijk lange levertijden.... ik heb zo'n 6 weken mogen wachten voordat de packs binnen waren.

Groet, winkje

Bedankt voor de info, ik rijd geen wedstrijden, alleen vrije tijd. Die 6 weken is wel lang, ik heb een GP3300 red op Ebay gekocht (uit Hong Kong) en die was er in 10 dagen. Alleen heeft die verkoper ze nu niet meer.

Hi,

Let wel: mogelijke levertijden.... je zou Hopf een mailtje kunnen sturen met de vraag wanneer je een levering mag verwachten. Misschien valt het mee.... Als je geen competitierijder bent zul je volgens mij al genoeg lol hebben van de greenlabels.....

Groet, winkje

Levertijd is ongveer 1 - 2 weken daar. Ik heb 4 packs van 12 cellen GP 3300 GReen label P&M matched daarvandaan. Ze lijken erg goed :) Zakken haast niet in en capaciteit is goed. Overal lees je ook dat ze mischien 1% minder presteren dan de niet greenlabel, maar zeker niet minder. De GEN2 hebben wel minder weerstand maar voor stromen tot 30A merk je dat niet. 40A en hoger zou wel eens merkbaar kunnen zijn.

wat zijn de verzendkosten voor 1 accupackje bij de hopfshop??

Wat die GP 11OO "reds" betreft, heb ik ook, zijn gewoon beregoed ...

Maar als je hebt gevlogen, laad je ze na afkoeling direct weer op of doe je dat maar as je weer gaat vliegen ?

Back