Ton van Munsteren
Forum veteraan
Oeps heb de decals op de neus verkeerd om, maar denk ook makkelijk kunnen we de Twennetjes in de thermiek makkelijk uit elkaar houden.
Zo denk dat het draadje ook klaar is.
Zo denk dat het draadje ook klaar is.

