Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel mooie vlucht van je star-ranger, ik hoop dat ik ook zoveel power heb
Bedankt voor de video maar ik heb het tandwiel al zonder vliegwielkoppeling op mijn motor geplaats!
Mooi hoorOok iets voor Bert/Brutus, rigid, zonder stabilisatie-elektronica.
Vraag voor Bert, en anderen: enig idee hoeveel/weinig vermogen er verloren gaat in zo'n centrifugaal-koppeling?
Och.... wat ontzettend zonde!
inderdaad vlogen die Jawo-S bladen verschrikkelijk fijn, en als de rest van de heli nog te repareren is, is dat eigenlijk toch wel een groot verlies....
Wacht effe: volgens mij heb ik in de vliegschool nog een goede onbeschadigde set Jawo-S bladen op een van de lesheli's zitten.
Als je er belang bij hebt, en jij hebt een setje gewone symmetrische Vario 1500 mm bladen liggen, wil ik wel gelijk over doen. Want voor lesgeven vind ik die Jawo-S weer minder geschikt. Helaas zul je even moeten wachten tot ik weer thuis ben, maar dat zou met iets meer dan een week het geval moeten zijn.
Groet, Bert
PS: Als ze er nog zijn, dan zijn ze waarschijnlijk een jaar of tien oud maar is er pas dit voorjaar voor het eerst mee gevlogen (ze zaten bij een maar half afgebouwde Panther die we opgekocht en als lesheli afgebouwd hebben). Dus lang op de plank gelegen en hooguit 10-20 vlieguren