Hoi Rene,
Je bent toch ook wel een enorme sukkel hier op het net en het forum, ik heb je op msn geblokt en je broer Henk, nadat ik door hem was geblokt, omdat ik niks meer met jullie te maken wil hebben, klaar ben ik met jullie, ik dacht omdat ik jullie al 25 jaar ken leuk met elkaar om te kunnen gaan en lekker met de hobby bezig te kunnen wezen, maar kennelijk ben je vreselijk bang dat ik eerder mijn turbo aan het draaien heb als jullie. Bij elk probleempje ren je na Broekhuizen ( JIJ adviseerde om geen kontakt met Broekhuizen op te nemen omdat zijn vrouw dat niet wilde, maar dit zit anders, jullie zijn bang dat ik meer info krijg als jullie ) of knal je het hier op het forum om alleen maar aandacht te hebben voor jezelf en hoe goed je wel bent, jij bent echt een sukkel 1e klas.
De nodige info over het maken van een KJ66 heb ik door goed te kijken, hier en op andere forums, en veel info van Gerald Rutten met zijn draadjes dat is hobby.
Ja ja, ik ben op dit moment al druk aan het vliegen en heb de nodige kisten klaar staan om later turbine te vliegen en ben druk bezig met het ontwerpen van een eigen kist uit epoxy, ma ik zeg niet veel meer hier op het forum, omdat het toch niks is hier.
Heinze is vertrokken omdat hij het niet eens is met wat hier allemaal wordt gezegd en geplaatst, zo is Theo en Hezik weg om hetzelfde en nog even en ik ben ook weg.
Maar van jullie KANT heb ik alleen maar tekeningen gekregen vd KJ66 en verder NIETS alleen ma dom geklets op msn en grootdoenerij over jezelf en geen enkele info ontvangen over het maken van een KJ66.
Tevens blijkt het wel dat je een sukkel bent door hier een draadje te starten over Heinze.
JIJ hebt met Heinze op msn gechat en niet met mij DUIDELIJK, ik ben Jaap Gaasbeek en doe me niet voor als iemand anders, ik ben ik en verder niks meer of minder.
Beste Moderators doe hier AUB een slotje op, wij zitten niet op zulke draadjes te wachten, wij willen met onze hobby bezig ZIJN, hier NIETS MEER EN NIETS MINDER.
TOEDELOE