D
dennis8670
Guest
Hallo allen,
Ik stel me graag even voor. Ik ben Dennis en afkomstig uit België, Koksijde.
Ik had graag begonnen met statische modelbouw, doch ben absoluut leek hierin en weet dus niets van het gehele gebeuren af.
Na het zien van foto's en projecten meen ik de voorkeur te hebben voor wat betreft wagens en moto's.
Graag zou ik een eerste project beginnen met een wagen.
Doch hoe begint men aan zo een project. Welk materiaal dien je als starter in hius te halen. Welk project met een wagen (type en dergelijke) zou een leuk startersproject kunnen zijn voor iemand met level 0 in het gehele gebeuren.
Waar kan je makkelijk aan alles raken in België, eventueel goede webshops in Nederland, ...
Jullie feedback zou zeer gewaardeerd worden.
Alvast bedankt voor jullie hulp van deze nieuwsgierige beginneling.
Groeten Dennis
Ik stel me graag even voor. Ik ben Dennis en afkomstig uit België, Koksijde.
Ik had graag begonnen met statische modelbouw, doch ben absoluut leek hierin en weet dus niets van het gehele gebeuren af.
Na het zien van foto's en projecten meen ik de voorkeur te hebben voor wat betreft wagens en moto's.
Graag zou ik een eerste project beginnen met een wagen.
Doch hoe begint men aan zo een project. Welk materiaal dien je als starter in hius te halen. Welk project met een wagen (type en dergelijke) zou een leuk startersproject kunnen zijn voor iemand met level 0 in het gehele gebeuren.
Waar kan je makkelijk aan alles raken in België, eventueel goede webshops in Nederland, ...
Jullie feedback zou zeer gewaardeerd worden.
Alvast bedankt voor jullie hulp van deze nieuwsgierige beginneling.
Groeten Dennis