Heli 600 klasse motor

Wat zou een goede motor zijn voor een 600 er heli die gaat schaalvliegen later ( nu nog pod and boom ) ?
Het is een T rex 600esp nu met BL600L motor maar mag iets meer up to date worden , blijf wel op 6s vliegen . HK spul mag ook vermeld worden . Ik heb zelfs al gehoord dat er daar ook goeie tussen zitten .

Jawel Uwe , electrisch . Eigenlijk zou ik graag wat bevindingen horen over Turnigy motors of worden die niet veel gebruikt ? Ik weet ook dat Kontronik , Scorpion en Xnova zeer goed zijn maar zijn er ook alternatieven ?

Ik heb top ervaring met de Align motoren van de 700er
dat zijn de 700MX , 750MX en de 800MX,
en natuurlijk de Power Dekker Scorpion motoren,
maar daar moet je wel liefhebber zijn, die kosten wel wat,
maaaaarrrrrrrr gaan ook goed !

(dat met de OS was een grapppp)

Groet
Uwe

Ik heb top ervaring met de Align motoren van de 700er
dat zijn de 700MX , 750MX en de 800MX,
en natuurlijk de Power Dekker Scorpion motoren,
maar daar moet je wel liefhebber zijn, die kosten wel wat,
maaaaarrrrrrrr gaan ook goed !

(dat met de OS was een grapppp)

Groet
Uwe
Dan zou ik sowieso een Xnova kopen ipv een powerdekker die zullen niet zo voor elkaar onder doen.

En Guyken voor wat betreft Turnigy of hobbyking spul... ik zou op niks van een heli bezuinigen, vooral motor en bladen niet.. kwaliteit merk je echt, dan maar een maandje langer sparen voor een xnova of Scorpion ofzo.. dat ga je echt merken.

Ik denk dat je gelijk hebt , soms wil ik te veel uitsparen en dan beklaag ik het me . Moet ook opletten want frame gaat later in schaalromp en het is niet de bedoeling altijd in en uit voor veranderingen .

Dan zou ik sowieso een Xnova kopen ipv een powerdekker die zullen niet zo voor elkaar onder doen.

En Guyken voor wat betreft Turnigy of hobbyking spul... ik zou op niks van een heli bezuinigen, vooral motor en bladen niet.. kwaliteit merk je echt, dan maar een maandje langer sparen voor een xnova of Scorpion ofzo.. dat ga je echt merken.

toevallig heeft een maat de zelfde heli als ik met de zelfde instelling,
alleen met een Scorpion motor, da voel je idd een verschil,
en ja, Serge, de Xnova zou idd ook top zijn met een goede prijs !

Ja powerdekker is ook mooi maar veel duurder dan de xnova.. wel ook super mooie motoren met van die dikke wikkelingen

of gewoon de standaard geleverde motor laten "herwikkelen"door powerdekker
heb ik ook gedaan met me mx700 en ook de KV aan laten passen voor de schaal heli in spé.
Blijft lekker koel en vliegt zeer goed...

Back