Heli bij zender zoeken.

pompebled

Forum veteraan
Goedenavond allemaal!

Misschien een rare vraag, maar kan ik bij mijn Skyartec/Wasp zender (PCM-4ch) ook een andere FP heli vinden.

Bij de CP zijn er voldoende 'bare bone' kits te vinden, maar in de FP sector heb ik (nog) niks kunnen vinden.

Na ontelbare crashes en schuivers heb ik m'n Wasp V2 nooit gecontroleerd van de grond kunnen krijgen, het lijkt wel een maandagochtend produkt te zijn...
Ik had gister nét een rondlopende pinion gemonteerd, de heli weer afgesteld en vandaag in de hal geprobeerd; ik krijg dit ding niet gecontroleerd aan 't hoveren, hij/zij zwabbert alle kanten uit.
Opbrengst van vandaag: hekrotor stuk.

Ik ben het zat en zoek nu een bare bone waar ik de onderdelen, die nog werken opnieuw in kan gebruiken, óf een heli, die compatibel is met de Skyartec zender.

Groeten, Jan.

ik zou een guru z frame kopen kijk in de post over de honeybee ombouwen naar een aangedreven tailrotor.

Of koop superskids en de barebonekite van de honeybee.

Met guru z heb je voor 20 dollar een goed frame je zet de zooi over en je hebt wat. Blijf je het staartmotroje houden of heb jij al een belt in die wasp ?

De honeybee standaard, sorry hoor maar ik breek alles aan dat ding met weinig moeite en dan heb ik het vaak over gewoon een bunnyhopje van 20 cm in het gras....
de tail is slecht ogehangen en breekt snel uit, de skids , de stelschroef van de gain is gewoon dol bij mij ik heb er niet aangedraaid.
tailpinnetje , 1 minuut op gras oefen en het is uitgebroken.
Je bent veel upgrades verder voor je een heliytje hebt waar je als beginner wat oefeningen mee kunt maken, dat is mijn ervaring.

Buiten of binnen scheelt denk ik wel veel, buiten breek je gewoon sneller iets.

Dus met de standaard honeybee kom je echt niet van de regen in de drup of op het droge.

Hallo Soul,

Op zich lijkt mij dat guru z frame wel wat, mijn Wasp V2 heeft een tailmotor met tandwiel (en een gebroken staartrotor...)

"Of koop superskids en de barebonekite van de honeybee."

Wat zijn superskids? Linkje?

Groeten, Jan.

Back